3 Kasım 2013 Pazar

ÇAKMA ''KURBAĞA BUDU'' KIZARTMASI

 Başlığı yanlış okumadınız.Bugün annemlere gittik.Mutfakta kıpır kıpır dolanıp duruyor yanımıza bir türlü gelemedi. Sen napiosun? dedim -Kurbağa budu! dedi.
HAA ?!!
Annem mutfağı çok sever.Böyle değişik tarifleri uygulayıp,farklı tatlar denemeyi de . Ben de bu ilginç ama hem kolay hem lezzetli yiyeceği sizle paylaşmak istedim.
Bildiğimiz hamur karıp ya da satın alıp ( satın almalar biraz cıvık oluyor) çok ince ve de çok kalın olmayacak şekilde açıp su bardağıyla kesiyorsunuz.Tam ortasına çubuk kraker koyup üzerine çiğden kıyma koyuyorsunuz.Hamurun iki tarafını birleştirip ortadan kesiyorsunuz. Ve yağda kızartıyorsunuz.
Sonuç aşağıdaki gibi. Tıpkı kurbağa bacağını andıran görüntü :)

Afiyet bal şeker olsun.

 
BUMERANG '' EN SOSYAL BLOG'' KATEGORİSİNDE BANA OY VERMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ RESME TIKLAMANIZ YETERLİ:)


4 yorum:

mor rimel dedi ki...

Ben de bunu peynirle yapabilirim süper bir fikir!

zeynep okur dedi ki...

cnm ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)konumuzla alakalı değil ama birşey sorucam bu vanilya kutusu her ayın kaçında geliyor sanada geliyorya o yüzden bir sorayım dedim:)

Rengarenk Daphne... dedi ki...

Değişik ve güzel bişeye benziyor anneciğinin ellerine sağlık :)

AYSEL KAYA dedi ki...

mor rimel ; evetcanım valla çok da güzel olur peynirle kesin

zeynepcim valla kesin tarihi yok.her ay farklı tarihte geliyor bze ay snunda bazen yeni ayın ilk haftası.

rengarenk daphne; teşekkürler canım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...