13 Kasım 2013 Çarşamba

CYRENE OZONLAŞTIRILMIŞ ZEYTİN YAĞI


Her derde deva bir yağ arıyorsanız işte karşınızda.
İçeriği öyle geniş tedavi edici özellikte ki.
Kutu içindeki kağıdı atmamış olsaydım hepsini yazmayı planlıyordum ama şimdilik aklıma gelenleri söyliyim;
*cilt bakımında
*saç bakımında
*Egzama gibi deri rahatsızlıklarında hatta mantarlı tırnakta tedavi amaçlı
*Hamilelikte oluşacak çatlakları önlemede ve bunun gibi bir sürü cilt bakım,onarım alanında kullanılabilen bir ürün.
Ben kimi zaman cildime nem vermesi için kimi zamanda saçlarıma bakım yapması için uyguladım.

Merak edenler Cyrene ' nin kendi sitesine ya da Lila Kutu sitesine bakabilirler.

Bu ürünü deneme fırsatı sundukları için Cyrene' ye teşekkür ederim

***MakeUparfume bloğunun sahibi bu ürünle ilgili geniş bilgilere yer vermiş. Bakmak isterseniz TIKTIK

2 yorum:

Belle Amie dedi ki...

Ben her pazar sacima zeytingyagi ile maske yapiyorum, 1 hafta boyunca sacim yumusacik kaliyor !
Faydalari sayilmakla bitmiyor gercekten!

AYSEL KAYA dedi ki...

belle amie ; aa ben gerçek zeytinyağı hiç kendi saçıma uygulamadım ama bu da ondan pek farkı yok.Herşeyin en doğalı en iyisi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...