15 Kasım 2013 Cuma

DERİN'DEN ''BİLMİŞ KUTU''M GELDİ


Çok güzel bir etkinlik sonucundan hepinize merhaba. Uzun zamandır hediyeleşme etkinliğine katılmıyordum. Pek bilmişin dünyası bloğunun güzel sahibinin başlattığı etkinliğe katıldım ve iyi ki de katılmışım. Bu vesileyle eşleştiğim arkadaşım Derin'i tanıma fırsatı buldum. Bu güzel cici hediyeler de kendisinin bana gönderdikleri.
Birbirimizi yeni tanıdık ve kısıtlı zamanda hediyelerimi hazırlayıp yolladık. Ama Derin sanki beni yıllardır tanıyormuş gibi seçtiği ürünlerin hepsi de tam benlik ürünlerdi.
Etkinlik belirli şartlar içeriyordu kimse mağduriyet yaşamaması için ürünler konusunda adetler belirlendi ve böylece kutular hazırlandı. Ben bu etkinlikten çok memnun kaldım ve aracılığınızla da Derin'e burdan da bir kez daha ve aynı zamanda bu etkinliği yapan Pek bilmiş'e teşekkür ediyorum.


Essence Get Big Lashes maskaralarını çok merak etmiştim fakat almamıştım. Çok denk geldi.
Pastel 4'lü far paletindeki renkler benim farda kullanabildiğim renklerden.


Cilt bakım grubunda da Solait güneş kremi ve  Watsons'ın yüz maskelerinden var. Yüz maskesini uygulamak için sabırsızlanıyorum.

Kırtasiye ürünlerine bayıldııımmmm. Süslü kalem merakımı bilen bilir. Kaldı ki bizim kırtasiyemiz var ama biz de bile böyle şirin mi şirin bir kalem yoktu. Koleksiyonuma çok cici bir kalem daha eklendi. Notluğa da dicek lafın yok. İçi de bi okadar şeker aama çekmeyi unutmuşum :)

Blog sayesinde tanıdığım bu iki güzel insana tekrar tekrar teşekkürler.
Siz okuyucalarıma ayrıca teşekkürler.
Nice sonsuz dostluklara:)

DERİN'İN BLOĞU İÇİN ;  http://derinksah.blogspot.com/

HİLAL'İN BLOĞU İÇİN ; http://pekbilmis.blogspot.com/

6 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: great products .. Keep in touch

pekbilmiş dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım :) Katılımın için teşeküür ederim :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Marta ; thank u, ı'm happy that u like it :)

pekbilmiş; Hilalcim bn teşekkür ederim beni de dahil ettiğiniz için:)

Marstan Düşen Kadın dedi ki...

Güzel bir etkinlik oldu bence :) Güzel, keyifli günlerde kullan hepsini canım.

Guzel E-zade dedi ki...

farin renkleri güzelmish.gule güle kullan:)

AYSEL KAYA dedi ki...

Marstan düşen kadın; cerencim teşekkür ederim. bence de güzel bir etkinlikti :)

Güzel e zade ; evet kesinlikle tam benlik renkler teşekkür ederim:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...