29 Kasım 2013 Cuma

DİBİNİ GÖRDÜĞÜM ÜRÜNLERİM // RENKLİ KOZMETİK


Renkli kozmetik bitirmek ne zordur hepiniz bilirsiniz. Ben bir süre önce kendime verdiğim söze sadık kaldım. Elimdekiler bitmeden yenisini almama,alsam ya da hediye gelse de eskisi bitmeden kullanmama sözünün ganimetlerini görüyorsunuz.Şimdi daha hevesle bunları kullanıyorum bir an önce bitsinler ki artık yenileri gelsin.

Ürünleri incelersek;
*Oriflame Beauty Glowing Peach Allık;  Bir Nars değil belki ama benim çok severek kullandığım allığımdır kendisi.Işıltılı pembe alt tonlu şeftali rengi. Işıltıları resimde görüldüğü gibi ciltte parlamıyor.
 Ürün rengini vermesi için çok uğraştırmasa da biraz bol miktar almanız gerekiyor.



*Flormar Compact Pudra no:88 ;   Benim yıllardır kullandığım pudra. Siyah ambalaja geçmeden önceki dönemde de aynı pudrayı kullanıyordum. Çok fondöten insanı değilim ama pudra olmazsa olmazım.



*Flormar 4'lü Göz Farı ( Çok eski seri) ;  Yıllar yıllar önce aldığım bu palet öyle sağlam çıktı ki ne yapısında ne kokusunda vs. hiç bir bozulma olmadı. Şu an bu kadar pırıltılı renkler kullanmasam da özellikle yazın bronz tene  sağ alttaki beyaz rengi çok yakıştırıyorum ve sürekli de onu kullanıyordum.



*Essence Sun Clup Shimmer Powder 20 Suntanned ;  Çok sevdiğim bronzerım. Yanak çukurlarıma kontür amaçlı kullanıyorum. Uygun fiyatlı ürün arayanlar için birebir.



The Balm ( Balm Jovi Palet)// Adagio;   Hayatımın farı Adagio. Günlük makyajımın kurtarıcısı. Biliyorsunuz ki bebekten dolayı uyku düzenimiz bölük pörçük.Haliyle benim gözler de harap bitap durumda. Günlük makyajımda gözlerimle cildimdeki renk tonu farklılığını dengeleyen, dışarı çıkarken uyguladığım makyajda da çok güzel bir baz olan far.
The balm standlarını çok karıştırmışlığım yok ama tekli farları varsa ve bu renk de varsa koşa koşa alacağım renk.



SEVGİYLE KALIN.

10 yorum:

Sedef Erhan dedi ki...

Jovi paletini alma işini geciktirmemek lazım bir kez daha anladım:)

sevgilerle

zuhal gündoğdu dedi ki...

Ben de birgün dibini görebilecek miyim makyaj ürünlerimin emin değilim:)

*ssdesignbutik dedi ki...

bende o sözü hep veriyorum kendime ve hep alıyorum hatta paketini açmadıklarım duruyor bu cicili ambalajlar çok cezbediyor beni :) seni tebrik ederim bu konuda

makyaj kelebeği dedi ki...

Canım adagio far rengi ve yapısıyla süper bencede.Tekli farını bulsam bende alırım hemen.Allığa gelince ne güzel bitirmişsin.Allık bitirmişliğim yoktur benim :(

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Heyy maşşallahh :DD nazar değesim geldi :))

AYSEL KAYA dedi ki...

sedef ; aynen canım ilk indirimde kap bir tane :)

zuhal :) görürsün ama sıkı bir rejime girmek lazım :)


senemcim bakma ben de alıyorum ama stok kutum var orda bekletiyorum :))

makyaj kelebeği; adagio aynen ya ben de bulsam alırım kesin. Benim de ilk bitirceğim allık olucak inş. genelde süresi dolunca atardım koca koca allıkları :s

kokoş ; du aman kaşıyım da nazar değmesin :)

WebSeyyahi dedi ki...

Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler...

AYSEL KAYA dedi ki...

webseyyahı ; güzel yorumunuz için de ben teşekkür ederim :)

Guzel E-zade dedi ki...

alliga bak.ne güzel kendine verdigin sözü tutumak.darisi bashima.özellikle allik konusunda:))

AYSEL KAYA dedi ki...

güzel e zade,darısı başına canım ama yıllardır bunu kullanıyorum:)bıktım valla ben de

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...