6 Kasım 2013 Çarşamba

EN SEVDİĞİMİZ MİLUPALAR


Asya'ya 4.ayından itibaren Milupa Aptamil kullanmaya başladık. 5.Aydan sonra ek gdaya geçtik ve  geceleri Aptamille devam ediyoruz. Anne sütü 6.aydan sonra azalmaya vitamin,mineral açısından eksilmeye ve bebeği doyuracak kadar besleyici olmamaya başlar. Bu dönemde işte benim yardımcılarım bunlar. Milupa Aptamil 2 numara şuan kullandığımız 6.aydan sonra kullanılan devam sütümüz. Bir kaç akraba,eş dostun '' Aptamil çok kötü kokuyo X markasını dene'' söylemleri üzerine bahsedilen markadan da denedim.Ama daha ilk kullanımdan sonra Asya kabız oldu. Zaten kıvam olarak da daha yoğun bir devam sütüydü. Tekrar Aptamil'e dönüş yaptık.Kokusu evet kötü ama biberonda beklerse. Ki artan kalan devam sütünün tekrar bebeklere verilmesi önerilmiyor. Bu nedenle Asya devam sütünü içmeyi reddettiğinde ben hiç bekletmeden biberonu yıkıyorum.


Gelelim benim Milupama :) Daha önce yazısını yazdığım Lactamil. Vanilyalı süt gibi içimi çok zevkli ve besleyici azalan mineral ve benzeri eksiklikleri tamamlayan bir ürün.


Katı gıdaya geçtiğimizi söylemiştim.Öğünlerimiz arasında meyve de olmalı. Fakat Asya tıpkı ben gibi meyveyle hiç arası yok. Ne haşlanmış ,ne rendelenmiş, ne suyu sıkılmış ne de kavanoz mamalarından. :(
Satın alınan kavanoz mamalarından yediği tek şey Milupa'nın bu Organik Muhallebiler grubundan sütlaç.
Tek kavanozu soluksuz bitirebiliyor:)

Sizin katı gıda serüveninizdeki yardımcılarınız neler ?


BUMERANG ''EN SOSYAL BLOG'' KATEGORİSİNDE BANA OY VERMEK İÇİN ALTTAKİ RESMİ TIKLAMANIZ YETERLİ.:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...