2 Kasım 2013 Cumartesi

ORIFLAME EVER LASTING FONDÖTEN

 Oriflame'nin yeni ürünlerinden Ever Lasting fondöten hafif yapılı renk düzenleyici bir fondöten. Aşırı lekeli ciltler için çok kapatıcılık sağlamayacak renk tonunu düzenleyecek bir ürün. Problemsiz bir cildiniz varsa da mutlaka denenesi ürünlerinden biri. Aynı zamanda oldukça da uygun fiyatlı.
 Benim rengin Fair Nude. En açık tonun bir koyusu.

 Kapatıcılığını görüyorsunuz benim damarlarım çok bellidir. Flashlı çekimle de ciltte bıraktığı ışıldı muhteşem.


BUMERANG '' EN SOSYAL BLOG'' KATEGORİSİNDE BANA OY VERMEK İÇİN ALTTAKİ RESMİ TIKLAMANIZ YETERLİ :)

3 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I like this brand. Interesting makeup .. Keep in touch

Guzel E-zade dedi ki...

GUZEL GORUNMUSH GERCEKTEN.

AYSEL KAYA dedi ki...

marta ; thanks Marta , barbie'S like makeup :)

güzel e zade ; evet canım ben de beğendim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...