18 Kasım 2013 Pazartesi

ORIFLAME GIORDANI GOLD FAR FIRÇASI


Hayatımda kullandığım en güzel göz farı fırçası işte karşınızda.
Beni bilen bilir kozmetikte olduğu gibi aksesuarlarda da pahalıya kaçmam. +Oriflame benim için baldır candır kandır:)
İşte bu fırça da aldığım günden beri hem far hem karıştırma fırçası olarak çok yönlü kullandığım fırça. Aynı farı başka fırçalarla deneyip renk alamadığım ürünleri bile mükemmel uygulayan tam göz kapağı çukuruna mükemmel uygulamayı yapan bir fırça.Daha nasıl nasıl ballandırsam az. Keşke makyaj uygulamalarımı da olduğu gibi gösterebilen ışıkta fotoğraflar da yakalayabilsem de uygulama şeklini gösterebilsem ama o konuda cidden başarısızım.
Ama ben diyim çok güzel siz anlayın mükemmel bir fırça.Üstelik 13 küsür bir fiyatı var yanılmıyorsam. Ha ben indirimden 4 tl gibi komik bir rakama aldım o dadından yenmeyen durumda ayrı :)

Sevgiyle kucaklandınız.


4 yorum:

Guzel E-zade dedi ki...

bende oriflamenin siyah kulplu far karishtirma fircasi var.demek ki bu iyiymish.çünki ben hiç memnun degilim Ayselcim.çok sert,fazla kullanmadim ama yikadikça daha da kötü.ama GG serinin ürünleri gercekten güzel.hele makyaj bazi var annemde süper.

AYSEL KAYA dedi ki...

güzel e zade ; bahsettiğin fırçanın aysnısından bende de var ve dediğin gibi ben de hiç memnun değilim. ama bu çok farklı.. gg makyaj bazını ben eskiden kullanmıştım gerçekten çok gzel bir ürün

kaslihan dedi ki...

Bende kullanıyorum, çok memnunum

AYSEL KAYA dedi ki...

kaslihan; evet memnun olunmucak gibi değil zaten :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...