7 Kasım 2013 Perşembe

ORİFLAME KASIM KATALOG SİPARİŞİM



Oriflame'nın bu ayki kataloğundan pek bir siparişim olmadı ama Aralık ayını sabırsızlıkla bekliyorum. Aklımda olan birrrr sürü ürün var.:)
Bu ay soldaki üç ürün ( Essentials Sabun,Giordani Gold Lash Panarama Maskara, Wonder Liner) arkadaşımın siparişi.
Sağdaki üç ürün de benim.( Bebek yağı,Aimi El Kremi ve kargo ürünü  Click Maskara)

Kendi ürünlerimi birer kez denedim ve tabiki herzamanki gibi çok sevdim. Bebek sabununu geçtiğimiz ay almıştım ve kokusunu beğenince yağını da alıyım dedim. Öyle mis öyle güzel bir bebek kokusu ki ayıl bayıl. Şimdiye kadar Asya'ya kullandığım yağların hiç birinin kokusu bukadar içime sinmemişti. Otacı lavantalı bebek yağı da fena değildi aslında ama o 2.sırada şuanda:)
Aimi el kremi de egzotik bir kokuya sahip ,nemlendirmesi güzel.Dış kabı gibi kendisinin rengi de turuncu.
Click maskara da kargo ürünü. Maskara askeri yeşil renginde. Fena değil sadece küçücük olduğu için sol kirpiklerime uygularken biraz zorlandım.
Şimdilik ürünlerle ilgili deneyimlerim bunlar. Detaylı yazılar ürünleri daha çok kullandıktan sonra gelicek.


BUMERANG '' EN SOSYAL BLOG'' KATEGORİSİNDE BANA OY VERMEK İÇİN ALTTAKİ RESMİ TIKLAMANIZ YETERLİ:)

9 yorum:

ÖZLEM YILMAZ dedi ki...

Giordani Gold Lash Panarama Maskara süperrrrrr

makyaj kelebeği dedi ki...

Aldıklarının hepsini güle güle kullan tatlım.Benimde siparişlerim bugün elime ulaştı ama Aralık kataloğu hayallerimi yıktı ne yazık ki :/

Marta dedi ki...

Hello from Spain: thanks for your advice and recommendations. Keep in touch

AYSEL KAYA dedi ki...

öZLEM ; aa beğenmene sevindim çok merak ettim bak ben de.

makyaj kelebeği ; aaa canım aralıktan benim gözüme kestirdiğim baya şey var.

Merta thanks for visiting my blog.keep in touch

Zehra dedi ki...

Ne güzel şeyler almışsın:)

yabanmersini dedi ki...

Aralık katalogunu merak ediyorum =)

Belgin Güven Takunyacioglu dedi ki...

aralık katalogu süper :)

KoyuKirmizi dedi ki...

Güle güle kullan canım =)

AYSEL KAYA dedi ki...

zehra; teşekkür ederim:)

yabanmersini ; valla benim gözüme kestirdiğim baya şey var

Belgin ; kesinlikle ben de öyle düşünüyorum :)

Tubacım çoook teşekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...