30 Kasım 2013 Cumartesi

PENTİ'DEN ASYA'YA SÜPRİZ


Penti hepimizin çok sevdiği iç giyim markalarından biri.Benim tüm iç çamaşırlarım ve çoraplarım Penti'den.
Bu arada pijamalarına da laf yok. Evlenmeden önce ki 4 sene önce aldığım pijamaların tek bir noktasında bile solma olmaması muhteşem. Neyse asıl konumuza gelelim.
ŞU yazımda miniğin Penti çoraplarını hatırlarsınız.Penti'yi analı kızlı bukadar sevince Sevgili Ece Hanım Asya'ya çok şirin 2 adet çorap yolladı.
İlk resimde Asya'nın merakını farkettiniz mi? :)


Kırmızı beyaz çizgili ve yeşil detaylı bu şirin çorap bana yeni yıl konseptini hatırlattı. Yeni yılda bu çoraplarla bir kombin yapabilirim :)


Ahh bu pembe çoraplar. Çok mu çok şirinler. Lakin Asya'yı bir türlü fotoğraf çekmeye ikna edemedim. Tam pozu yakalıyorum ayağını kıpırdatıyor :)

Uzun lafın kısası Penti ; Kalbim seni sevdi :)

Ece Hanım'a tekrar teşekkürler.

Sevgiyle Kalın:)

4 yorum:

herşey tadında dedi ki...

minnoşum bakışa bak
öperim koklarım ben o balı annesi;) güle güle kullansın;)

goncaninsepeti dedi ki...

yerim senin paketi incelemeni <3

AYSEL KAYA dedi ki...

gözdecim çk teşekkür ederiz :))

gonca ; :)) bıdıklık işte böyle oluo :)

Selbi zamanı dedi ki...

süslümmmmm :)Şimdiden nasıl mmerakla bakıyor çoraplara kurabiyem :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...