25 Kasım 2013 Pazartesi

RIVAL DE LOOP -BERLIN- 10 NATURAL DUDAK KALEMİ

Takip ettiğim blogger / vlogger arkadaşlarımdan özenerek aldığım nude tonlu dudak kalemi. Özendiğim kısım marka değil nude tonu :) Rujlarına karşı hala daha ilgim var. Gel gelelim benim kendi dudak rengim pembe/kırmızı tonlu olduğu için nude renkleri hiç taşıyamıyorum.
Dudağımın üzerine pudra sürüp rengini açtıktan sonra denemek istedim ama ölü balıktan farkım kalmdı :)
O yüzden uzunca girişin sonunda kısacası nude tonlar bana göre değil.
Olur da sizin merakını varsa ve bu markayı merak edenleriniz vardır diye de bu cici kalemi size göstermek istedim.
Fiyat/performans karşılaştırması açısından çok başarılı.Rival De Loop ürünleri genel olarak uygun fiyatlı. 

Yapısı yumuşak,uygulaması da kolay.
Tavsiye edilir.
Şimdi yazarken aklıma geldi acaba bu rengi ben kapatıcı olarak kullanabilir miyim ki   :o  :o :o
:)
Sevgiyle kalın

5 yorum:

eyireltia dedi ki...

Ayselcim ben bu kalemi göz içime kullanıyorum daha büyük göstermesi için, birçok blogger da öyle yapıyor onlardan görmüştüm :) Nude tonlarda dudak kalemi olaraksa denemediysen Emily'nin 211 numarasını dene çok güzel bir rengi var.

Rapunzeliçe dedi ki...

Bende aynı dertten muzdaripim:) dudağım için özenip aldım ama iğrenç durduuu:) internette kısa bir araştırma yapınca göz içime kullandım ve beyaz kaleme göre çok daha doğal ve güzel oldu:)

herşey tadında dedi ki...

dudak kalemsiz asla dışarı çıkmıyorum bende nerden geldi bu alışkanlık hiiiç bilmiyorum
dudak kalemi candır
avon pink bouguet favorim

Marta dedi ki...

Hello from Spain: Interesting eyeliner. Keep in touch

AYSEL KAYA dedi ki...

eyireltia ; aaa hiç öyle görmedim ilk makyajımda gözlerime bir süriyim bakalım.. teşekkkür ederim.:)


rapunzeliçe; evet canım öyleymiş ya ben de gözlere bir denicem çok merk ettim :)


herşey tadında ; valla bnim de hiç aram yok alışkanlık değil de özenerek aldım işte o da olmadı :)


Marta ; thanks for visiting. loves from Turkey

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...