28 Kasım 2013 Perşembe

THE BALM GIRLS JAMES BALM I'M A GOOD KISSER RUJ


The Balm hepimizin favorisi. Bir dönemler allık yazılarını okumaktan gına gelmişti. Sonra Balm jovi paletle tanışınca bu markanın konuşulduğu kadar varmış dedim . İtiraf.com :)
Son bayram indiriminde bir kaç parça ürün aldım eve gelip poşettekiler yerleştirmeye başladığımda elime bu ürün geldi. Meğer alışverişime hediye olarak vermişler ama kasada söylemediler ve ben de görmedim. Sevindim tabi.Süpriz gibi bir şey oldu :)


Renk pırıltılı bir pembe. Yapısı yumuşacık. Biraz zaman sonra dudaklarınızda kıpırtılar yaratan serinlik hissi bırakan bir yapıda.
Tek dezavantajı benim dudaklarımda birikme yaptı. Özellikle alt dudağın iç kısmında şerit gibi koyu birikme varken dudağın diğer taraflarında biraz daha az ürün gibi. Dudak rengimden de açık bir renk olduğu için çok kullanamıyorum ama biraz daha koyu renkleri tercih edilebilir.
Benim favori rujum Balm Jovi paletteki nude renk.

Sevgiyle kucaklandınız.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...