8 Kasım 2013 Cuma

VANİLYA CLUB KASIM KUTUSU


Vanilya Kasım kutusu dün elime ulaştı.Ben bu ay yine çok sevdim.
Dairy Fun duş jellerini hep merak ediyordum ki hindistan cevizi kokusuna bayılırım. Bu ayki kutudan hindistan cevizli duş jeli çıktı.
Beemy Honey Yüz Yıkama Jeli'ni akşam  kullandım.Kokusu ve ciltte bıraktığı yumuşaklık ilk denemede bile farkedilir derece güzeldi.
Gülsha Gül suyu; denemedim henüz.
Osmo wonder 10 ; saç bakım spreyi.Çok güzel kokulu bir ürün.Bugün onu da denedim ama ilk kullanımda fark edebildiğim bir etki henüz olmadı.
Pura Natura Yüz Yıkama jeli; Henüz kullanmadım. Yorumlarım ilerleyen günlerde ayrıca bir yazıyla gelicek.
Boots Yüz Makesi; Boots markasını Vanilya kutu sayesinde tanıdım.İngiltere'nin en bilindik drugstore markalarındanmış. Daha önceki kutularda da farklı ürünleri çıktı . Bu maskeyi ise sabah uyguladım. Farkı anlamak için alnımı es geçip yüzümün diğer bölgelerine uyguladım.Yıkama sonunda alnımı ellediğimde remen kıtır kıtır sesi duydum. Yanaklarımsa yumuşacıktı. İlk denemeye göre bence süper etkili bir ürün.
Şimdilik kısaca yorumlarım bunlar. İlerleyen yayınlarda ayrıntılı ürün yazılarını yapmayı planlıyorum.
SEVGİLER

BUMERANG ''EN SOSYAL BLOG'' KATEGORİSİNDE BANA OY VERMEK İÇİN ALTTAKİ RESME TIKLAMANIZ YETERLİ :)

3 yorum:

Meltemin Günlüğü dedi ki...

merhaba, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle ürünlerinizi, beem honey'i ben de sevdim, gerçi ben de biraz gerginlik yaptı ama olsun. gülsha gül suyunu merak ettim doğrusu :))

yabanmersini dedi ki...

güle güle kullan bugun lila kutumu aldım bakalım ne cıkacak, vanilya clubta cabuk tükenen kutulardan mı ?

AYSEL KAYA dedi ki...

meltemin günlüğü ; teşekkür ederim. ben beemy'i yeni kullandım ilerleyen zamanda bakıcam bakalım bende de yapıcak mı.güzel yorumun için teşekkür ederim.

yabanmersini; canım çabuk tükenen derken tam anlayamadım. Ürün olarak çabuk biten die sorduysan belli olmuyo çıkan ürüne göre. yoksa çabuk sıkılınan hep benzer ürünleri gönderen kutu mu diye sorduysan da kesinlikle öyle deil. ben çok beğeniyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...