20 Kasım 2013 Çarşamba

YENİ HOBİM ''AMİGURUMİ'' // YENİ YAPTIKLARIM


ŞURADA  bahsettiğim yazımda yeni başladığım hobim olan örgü oyuncak ; ''amigurumi''lerimi göstermiştim. O yayınımdan sonra bir kaç parça daha şey ördüm ve sizle paylaşmak istedim.
Umarım beğenirsiniz.
Yukarıdaki kalp de işine sevgi katan tüm güzel yürekler için olsun.



Bu sevimli kuşun adı Çiko. Benim eski kuşumun adını verdim. Çünkü o da aynı bu şekilde beyaz/mavi karışımı bir kuştu.:)


Vişneli / kremali cupcake kim sevmez ki?



 Bu kaplumbağa'nın yapılışını önceki yazılarımda anlatmıştım.İğnelik olarak kullanmak fena fikir değil gibi.



Bu mor pisiciği de sevgili arkadaşım Eser'in kızı Eda için yaptım. Eser'i ve Eda'yı hala bilmeyeniniz var mı?
:)

ESER'İN BLOĞU İÇİN ; http://eserdenrenkler.blogspot.com/

3 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Ellerine sağlık canimm kaplumbaga ayri ni cici olmuş :))

Seçil Duran dedi ki...

ne kadar tatlı olmuşlar :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Boşnak kızı ; çok teşekkür ederimcanım :)

Seçil ; teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...