6 Kasım 2013 Çarşamba

YENİ HOBİM ''AMİGURUMİ''



Hepinize gecenin bu vaktinden kucak dolusu selamlar. Ben işte bu saatte Asya'dan anca fırsat buluyorum. Akşamları o uyuduktan sonra şu sıralar kendimi vurduğum durum da amigurumi.Yani örgü oyuncaklar. İlk başladığımda yaptıklarımı sırasıyla ekledim.
Başlangıç olarak cupcake yapmaya çalıştım. Tam beceremedim.Hem yeni alışma hem de ip/tığ uyumunu yakalayamayışım cupcaki kabarmamış capcake yaptı :)




Sonra bebekli bir anne olarak yapmazsam içimde kalacak bu biberonu yaptım. Biraz da üzerine makyaj. :)




Emziksiz olur mu? Tabiki hayır. Biraz fazla konuşan büyükler için oldu aslında bu emzik ama neyse biz bebişlere diyelim:)



Sonra  ilk büyük işe giriştim ve tavşan yapmak istedim. Ama örgü sırasından arttırma eksiltme yerlerinin sayılarını karıştırınca biraz o da tavşandan ziyade başka bir şeye benzedi :)



Sonra minik bir pisicikle devam ettim ki en çok yaptıklarımdan içime sinen bu oldu.



Vee en son dün gece bitirdiğim minik kahramanım da Minie Mouse .

Sırada yapılmayı bekleyen daha çok proje var. Ben vakit kaybetmeden biraz daha öriyim.
Size iyi geceler :)

 BUMERANG '' EN SOSYAL BLOG'' KATEGORİSİNDE BANA OY VERMEK İÇİN ALTTAKİ RESMİ TIKLAMAN YETERLİ :)

6 yorum:

ÖZLEM YILMAZ dedi ki...

harika bunlar tatlım ya keske senin gibi el becerilerim olabilse imreniyorum sana harikasınnnnnnnn

eyireltia dedi ki...

kedicikle minnie'yi çok beğendim, ellerine sağlık :)

öznur öznur dedi ki...

Canım ilk denemen olmasına rağmen hepsi çok güzel omuş ellerine sağlık... ip olarak oyucaklarında nako pırlanta kullan çok güzel sağlam ve tüylenmeyen bir ip tığ olarak da 2,5 yada 3 numara tığ kullan elin sıkıysa 2 numara kullan ben öyle yapıyorum.bebeklerin makyajı için de faber castel eskiz boyası satılıyo kitapcılarda 10 cm kadar köşeli küçük bir boya onu al kullan...yardıma ihtiyacın olduğunda bana yazabilirsin ufaklığı çok öpüyorum:))))

AYSEL KAYA dedi ki...

özlemcim ; işte herkese Allah başka şeyler veriyor.Belki senin de vardır böyle yeteneklerin. Denemeden bilemezsin :)

eyireltia ; hemşerim :) çok saolasın beğenmene sevinndim.

Öznur ; ablacım bilgilerin için çok teşekkür ederim. Nako pırlantayı iplerimi aldıktan sonra öğrendim. Başlangıçtayım nasıl olsa profesyonel işlerimi nako iile yapıcam :) şimdilik şablonlarına ulaşabilidğim kolay şeyleri yapmaya çalışıyorum. Verdiğin forum sitesinin çok faydası oldu. FIrsat bulunca teknikleri de iyice incelicem gözlerde falan biraz zorlanıyrum:) Bu arada eşim bu hafta sonu Malatya ya geliyor nerelere gitmesini önerirsin?

herşey tadında dedi ki...

anamm ne güzel olmuş bunlar..
beceriklisin valla
biz eşimle little big planet die bir ps oyunu oynuyoruz ordaki bebeklere benzettim ben bunları
çok şekerler ne güzel bir hobin olmuş;)

Marta dedi ki...

Hello from Spain: baby beautiful creations. Keep in touch

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...