24 Aralık 2013 Salı

2013'TE NELER ÖĞRENDİM // MİM




Sevgili blogger arkadaşım BRİCİTİNYERİ bloğunun sahibi Yasemin beni mimlemiş. Teşekkür edip 2013 ün değerlendirmesini yapıyorum :)
Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi soldaki kafasında bir metre tülü toka niyetine takmış şahışcağız benim :)
İşte 2013 Asya ile birlikte bana büyüdüğümü öğretti. 25 yaşındayım ama gel sor içimdeki çocuğu hiç açığa çıkaramamışımdır. Üstüne bir de dünyalar tatlısı ama sorumluluğu bol bir varlığa sahip olunca iyice büyüdüm.
Aslında ben okuduğum okullarda süper zeka olmasam da vasat olmayan bir öğrenciydim. Gel gelelim hayat okulunda sınıfta kalanlardanım. O kadar kalın  kafalıyım ki her yıl bana güvenmemeyi öğretse de yeni yılda mutlaka kalp  kırıklarım olur. 2013 hayatımın en güzel yılıyla birlikte en de zor bir yıldı. Burada paylaşmadığım ve yine paylaşmayacağım ailemi maddi/manevi zorlayan bir sınavdan geçtik. Hala daha son demlerini yaşıyoruz. Üstüne hamileliğin hormonları, sonra lohusalık hormonları derken psikolojik olarak fazlasıyla yıprandım. Zaten az biraz manyaklık vardı tam oldu :)
Tüm bunlarla birlikte bu yıl geçmişe çok gittim. Eski arkadaşlarımı çok özledim. Özellikle Tuba'mı. (Kısaca bahsediyim ;  İlkokulda ilk 3 sene Antalya'da Lara'da okudum. Sonra kendi evimize taşınıp Sütçüler'de bir okula başladım. İlk sıra arkadaşımdı kendisi . Öyle kıskanıyorduk ki onu tüm kızlar olarak. Çünkü sınıf öğretmenimiz ''prensesim'' derdi ona. Allahım o saçı başı nasıl yolasım geliyordu :))) Sonra biz şimdiki gençlerin tabiriyle kanka olduk. Bana sorarsan kardeş tabi o benim için. Yıllar geçti lisede de aynı okula gittik hatta aynı sınıfa ta ki lise2de ana dal seçinceye kadar. O arada bir dönem ayrılığımız oldu. Öyle yaralandık. En zor dönemlerimizde ayrı kaldık. İşte bu yüzden anlattım bukadar. Bu sene hep o yıllarda keşkelerle yaşadım..... Çünkü ondan sonralarında hiç kimseye onun gibi güvenemedim.Neyse ben bu konuyu kısa kesmeliyim. Salya sümük ağlamak üzereyim... :)
Kısaca özledim. Özlemeyi bir kez daha öğrendim.

Sonra ; ben koç burcuyum. Özgür ruhluyum aslında. Kendi dediğim olmalı.Kendi istediğim gibi. Her istediğimi elde edemeyeceğimi öğrendim.

Sorumluluğu burnumu sürte sürte öğrendim. Eski kafayla amaan nolcak ya hallederizin aslında sen kılını kıpırdatmazsan hallolmayacağını öğrendim.
Sonra ailenin , anne-babanın yüceliğini öğrendim. Annem hep derdi ;  ' Sen bir anne ol da ben görcem seni!' işte o lafın manasını öğrendim :)

ve en önemlisi ne biliyor musun ŞÜKRETMEYİ ÖĞRENDİM!!



5 yorum:

designbyD dedi ki...

Maşallah Asyacığa..
Boyları küçük ama marifetleri çok büyük bu canavarların. Kimsenin yapamayacağını yaparlar insana...

ayşegül yılmaz dedi ki...

Masallah

AYSEL KAYA dedi ki...

designbyD aynen canım. tam da dediğin gibi küüçük hanmlar/beyler kimsenin yaptırtamayacağını yaptırıyorlar

Ayşegül; çok teşekkürler

Guzel E-zade dedi ki...

Ayselcim çok güzel yazi olmush.2014 sana da ailene de bol gülücüklerle gelsin.

AYSEL KAYA dedi ki...

Güze e zade ; canm güzel dileklerin için çk teşekkür ederim. tüm güzellikler de senin olsun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...