2 Aralık 2013 Pazartesi

ALESSANDRO SMOOTH EFFECT RESCUE BALM // AYAK KREMİ


Vanilya kutudan çıkan bir ürün. Açıklamasında şöyle diyor;
Kuru ve çatlamış cilt için zengin içerikli ayak bakım kremi.Nemini büyük ölçüde kaybetmiş ayak bölgelerindeki kuru ve pütürlü cildi düzeltmeye ve canlandırmaya yardımcı olur. Cildi yeniden canlandırır.
İçeriğindeki Marina Vital kompleksi ve değerli nemlendirici esansiyel yağlar sayesinde cildin nem dengesini yeniden sağlar ve ayak derisini uzun vadeli olarak yumuşatır.Bakımını yapar.Çatlak problemini giderir.
100 ml 69tl

Vaatlerini fazlasıyla yerine getiren bir ürün. Yazdan kışa geçerken ayak bakımımda bana çok yardımı olan ürünlerimden biri. Yazın daha çok çıplak ayakla yere temas ettiğimiz için topuklar çok daha fazla yıpranır çatlar.Nitekim benim de o şekildeydi. Bu ürünle birlikte Alessandro Vitality Maskesini de kullanarak çok kısa sürede çatlaklara elveda dedim.
Püf noktam da şu ; banyodan sonra yumuşak cilde uygulayıp mutlaka üzerine çorap giymek. Bir süre öyle beklemek. Daha etkili olduğunu düşünüyorum.

3 yorum:

Begum Salurvan dedi ki...

aslını istersen bütün kremler nemli sürülüp çorap giyildiğinde aynı etkiyi yapıyor eğer denemediysen watsons çatlak topuk kremini deneyebilirsin bugüne kadar kullandığım en güzel üründü:)

Guzel E-zade dedi ki...

canim bu mimle mimlendinmi bilmiyorum ama seni mimledim:)sevgiler:)

AYSEL KAYA dedi ki...

Brgümcüm; valla denemedim de elimdeşu ara toca ayak kremi var ama aklıma yazdımbakıcam gidince belki de alırım :)

Güzel e zade; a canım çok teşekürler yapmamıştım yapıcam en kısa zamanda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...