29 Aralık 2013 Pazar

CHAMALLOWS İLE 2 BASİT TARİF


Geçtiğimiz günlerde youtubede izlediğim bir videoda görüp elimde de malzemeler olunca denediğim bu basit tarifi paylaşıyorum sizinle. İçmek istediğiniz kadar sütün içine nutella ya da benzeri diğer markaların da olabilir bir kaşık sütün içine atıp ocağa koyuyoruz.Kısa sürede eriyor hemen. Videoda üzerine krema da sıkılmıştı ama elimde olmadığı için ben  sadece içeceği marshmallow ile neşelendirdim.



-0---------0--------0---------0---------0---------0---------0---------0----------0-----------0---------0


Diş buğdayımızda masayı süslemek için yaptığım chamallowlar için de gerekli olan tüm malzemeler üst resimde. Pratik şipşak bir tarif.Hazır çikolata sosuna chamallow batırıp sonra da pasta süsüne batırıp uygun bir kaba yerleştirmek yeterli.


AFİYETLER OLA.

4 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Akşam akşam :)
Canım çekti ama, afiyet olsun. Tarifler güzel ve pratik :)

herşey tadında dedi ki...

ellerine sağlık
çok keyifli bir sunum olmuş
ben böyle şeyler yapınca elimde olmadan karşısına geçip seyrediyorum;))
buda seyredip hüpletmelik olmuş;)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Görkemin vıdeosunu dıyorsun demı :)) benimde canım çekmişti ama süt yoktu evde yapamadım canım :DD

AYSEL KAYA dedi ki...

sena; canım dediğin gibi çok pratik hemen 2-3 dk da yapılacak şeyler. dene bence :)


gözdecim aynen öyle valla bir de bak seviyorsam bu marshmalowları tahta bir şişe batırıp ocaktaki ateşte biraz kızartıp yemek var o var yaaa afeettt :)


Kokoşum evet Görkemde görmüştüm ben de :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...