26 Aralık 2013 Perşembe

DİŞ BUĞDAYIMIZ

Ne zamandır üzerinde planlar kurup  aklımdakileri biriktirdiğim diş buğdayımız aceleye geldi ve aslında çok da güzel oldu.
Dün yani 25 Aralık babamın doğum günüydü aynı zamanda bizim de evlilik yıl dönümümüzdü. Bunun için kendi çapımızda bir kutlama yapıcaktık. Hafta sonu da Asya'ya buğday. Fakat geçtiğimiz haftalarda Asya okadar çok hastalandı ki uykusuzluk yorgunluk derken planlar aksadı. Biz de dün ,akşama ne yapalım diye konuşurken bir anda hadi buğdayı da aradan çıkaralım dedik. Apar topar buğdayımızı yaptık.
Biz kalabalık bir aileyiz. Teyzeler kuzenler derken 20 kişiydik. Asya'nın mutluluğunu görmeliydiniz :)


Biz buğdaya nohut ve fasülye de ekledik. Üzerine dileyen tuz,ceviz,şeker gibi şeylerin eklenmesi için onlara ayrı tabak yaptık.



Kız çocuklarının partilerinde olmazsa olmaz renk pembedir diye geçen haftalarda gittiğimiz alışverişte bu pembe plastik çatal kaşık tabak bardak takımını almıştım. Kullan at çok da iyi oldu.




 Minik bir espirili ikram da bu diş jelibonlarıydı.

Çeyizimden kumaşlarım vardı. Bir tütü için hazır tütülere dünyanın parasını bayılmaktansa kumaşlardan kendim yapma fikri geldi ve çok da cici oldu bence.


 Tütümüz bence fena değildi :)


Tütü ile fotoğraf faslından sonra yorulan kuzucuk uykuya daldı ve sonra misafirlerimizi bu pembiş etekle karşıladık.Minik popolara etekleri çok yakıştırıyorum :)





Babamın doğum günü pastasından Asya da nemalanır sanmıştık ama babannemiz Asya için de pasta almış.



Bu da benim yaptığım ikramlardan biri . Dilerseniz yapılışını anlatırım




Şaşkın Asya tesadüften üfle kızım dedim  bir off dedi ve elini pastaya daldırdı :) Artık zarar yapmaya da başladık.



Veee diş buğdaylarında en sevdiğim adet. Meslek seçimi. Kızım teyzesinin mesleğini elinden alıcak. Tarağı seçerek kuaför olacağının sinyallerini verdi. :) Bana da iyi olur kuaförlerle aramı iyileştirememişken kızım işimi halleder .''ohh kebap'' :)

Sevgiyle.



8 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Amann maşallah annesi koca kız oldu :)Yalnız kim der yeni anne diye hala formundasın.Melek gibi Asya kuaförlüğü seçtiğine göre dediğin gibi bu iş en çok anneye yarar :)Kocaman sevgiler,
Kırkbinkere maşşallah :)

Marta dedi ki...

Hello from Spain: Merry Christmas. Your daughter is very cute. Lovely. The candy and the cake is scrumptious. Keep in touch

Selmanın Dünyası dedi ki...

hayırlı olsun cnm.

Kybele Renkleri dedi ki...

Oyyy maşallah, tatlım benim. Her hali çok şeker dünya güzeli..

UPTO SİBEL dedi ki...

Ay bayiliyorum ben boyle seylere :) tutusunu yesinler onun. Her sey cok guzel olmus

AYSEL KAYA dedi ki...

süslüm ; ay canıımm ne formu ben doğumdan sonra sadece 3 kilo verebildim. hala 10 kg fazlam var :(


marta ; merry xmas.thank u so much


selmacım çok teşekkür ederim.


Kybele ; canım valla çok saolasın :)

Sibelcim beğenmene sevindim çk teşekkür ederim :)

resim defterimm dedi ki...

:)) meslek seçimi işi çok hoşuma gitti :) MaşAllah çok tatlı bir de :)

AYSEL KAYA dedi ki...

resim defterim çoook teşekkür ederiz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...