20 Aralık 2013 Cuma

DIY // KAR KÜRESİ YAPMA


Aslında bugünkü kendin yap projesinde AYAKKABI KUTUSUnu süsleme püsleme olcaktı ama evde ayakkabı kutumuz bile yok bizde durumlar okadar vahim :)
Napiyim dedim bari böyle bir çalışma yapalım :)
Malzemeler çok basit. Ben Asya'nın kavanoz mama kabını kullandım. Süpriz yumurtadan çıkan Şirin Baba figürü bende 2 taneydi ve birini kar küresi için ayırdım. Kapağına yukardaki resimde gördüğünüz gibi yapıştırdım. Gördüğünüz simlerden kırmızı ve griden sadece birer kutu kullandım ki o bile fazla geldi bence.
Figürünüz iyice kapağa yapıştıktan sonra kavanozu suyla doldurup içine simleri boşaltıyorsunuz ve kapağını kapatıp eğlenmenize bakıyorsunuz.
İşte bu kadar basit. :)






HAYIRLI CUMALAR

7 yorum:

Seçil Duran dedi ki...

değişik olmuş ama güzel :)

cecilia dedi ki...

orijinal bir çalışma, sevdim bunu :)

Selmanın Dünyası dedi ki...

cici olmuş cnm.

sakLı bahçem :) dedi ki...

aa çok hoş yaa :)

Guzel E-zade dedi ki...

Ne severdim sirin babayi ben.çok hosh tatlim.emegine saglik(:

biricit conus dedi ki...

super bisey olmus :)
mimledim seni bu arada:) sevgiler

AYSEL KAYA dedi ki...

Seçil ; çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

cecilia ; teşekkür ederim canım benim :)

Selmacım çook teşekkürrlerr :) öpüldün


saklı bahçem ; :)) valla mı? çok teşekkürler

Güzelim çok tşekkür ederim :9

biricit ; çok teşekkürler canım hemen bakıyım. bakalım

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...