4 Aralık 2013 Çarşamba

İNCE DETAYLAR MİMİ

Sevgili blogger arkadaşım KOZMETİK HAYATI bloğunun güzel sahibi beni mimlemiş.
Kendisine teşekkür ediyorum ve soruları cevaplamaya başlıyorum.:)


1.Bu aralar dilinize takılan bir şarkı var mı?
*Mabel Matiz ; Kerem Gibi
Çare bu değilse de
Kandı sonsuz kere
Kör kuyu, derin ateş
Kamberi de kül



2.En son hangi kitabı okudunuz?
*Umutsuz romantik.
Şimdi de Küçük Düşler Büyük Umutlar okuyorum.



3.Makyaj çantanızdan asla çıkarmayacağınız malzeme?
*Kirpik kıvırıcım:)

4.Yatağınızın baş ucunda ya da ofisinizde masa üstünüzde kimin fotoğrafı var?
*
Yatağımızın duvarında eşimle benim düğün fotoğrafımız var


5.
Herkesin hayatında bir film vardır, izlemeye doyamaz, fırsat buldukça DVD'sini tekrar tekrar döndürür. Sizin favori filminiz?
*Lise ve üniversite döneminde çok izlerdim de biraz düşünmem gerek...Sanırım ''Sweet November''
**Eşimle ilk dans müziğimizdi aynı zamanda**



6.
Başlayacağı zaman eve koşarak gittiğiniz, izlerken çevrenizdeki herkesi sus pus ettiğiniz bir dizi var mı?
*Dizi izlemiyorum. Şu an bazen O ses Türkiye. Ama Survivor zamanı eve misafir gelmemesi için dua ettiğimi biliyorum :)



7.
Stresli bir anınızda nasıl deşarj olursunuz?
*Malesef ağlarım. Ağlamazsam o içimde şişer. 



8.
Cep telefonunuzun arka planında kim ya da ne var?
*Tabiki eşim,kızım ve ben. :)



9.
Evde unutsanız, yolun neresinde olursanız olun koşa koşa geri döneceğiniz bir şey var mı?*Telefonum


10.
Hangi ünlüyle evli olmak isterdiniz ve neden?
*Hiç düşünmemiştim. Televizyonla vs. aram olmadığı için öyle ünlü takıntım da yok aslında çoğunu da tanımam. :) Sanırım bir ünlüyle evli olmasam daha iyi . :p

--Dileyen herkes yapabilir.
Sevgiler.

2 yorum:

Guzel E-zade dedi ki...

Tesekkürler Ayselcim.Ellerine saglik:))

AYSEL KAYA dedi ki...

güzel e zade ; ben teşekkür ederim canım benim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...