7 Aralık 2013 Cumartesi

LANSINOH HPA LANOLIN GÖĞÜS UCU BAKIM KREMİ


Hamilelik döneminde aldığım ürünlerden biri. İyiki küçük boyunu almışım çünkü benim çok kullanmama gerek kalmadı. İlk Asya'nın bana benim de ona alışma sürecinde kullandığım bir üründü. Yıkanma gerektirmemesi oldukça iyi ama ben malesef ki içim rahat etmediği için her emzirme öncesi yıkadım. Fakat yeni doğum yapmış yorgun ,şaşkın ve uykusuz anneler böyle zahmetli işleri pek sevmezler . Ben daha doğal yağlarla sorunu hallettim ve 10 ml'lik bu küçük ürünü bile bitiremedim.
Şükür çok da ihtiyacım olmadı ama yıkanmasına gerek yoktur ibaresini dikkate alıp bebeğini o şekilde emzirmek ya da her emzirme öncesi yıkamaya üşenmeyen aynı zamanda kendini korumak isteyen,acısını hafifletmesini isteyen anneler için önerebileceğim ürünlerden.

Online alışveriş sitelerinden, anne-bebek bakım ürünleri standlarından kolaylıkla ulaşabileceğiniz bir ürün.
10 ml 19 tl idi.

İYİ HAFTA SONLARI  :)

2 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: a great cream for pregnancy. . Keep in touch

AYSEL KAYA dedi ki...

marta absolitely great

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...