19 Aralık 2013 Perşembe

LCN NAIL OIL // TIRNAK BAKIM YAĞI


Vanilya club kutusundan çıkan güzeller güzeli tırnak bakım ürünüm. Ortaokul ve lise dönemimde hem okuduğum okul takımında hem de bir klupte voleybol oynuyordum. Okul tenefüs aralarında ,okul çıkışı antremanlarda ,hafta sonu maçlarda hep top peşinde koşan bir tipitiptim.
Hal böyle olunca tırnaklarımı o dönemlerde hiç uzatamadım. Sıkıysa uzat. O top senin uzun tırnağına öyle bir kakılır ki parmağın koptu sanarsın :).
Sonrasında da uzatmak istesem de sanırım tırnaklarımı küstürdüm :) Komik gelebilir ama ben buna inanıyorum. O gün bugündür tırnaklarım uzayamıyor. Uzuyor aslında da kat kat kırılıyor malesef.
Uzun lafın kısası benim kırılan tırnaklarımı güçlendiren bakım yapan ürünlerimden biri bu Lcn tırnak yağı.
Oje takıntım vardır.Ojesiz tırnaklarımı çıplak hissediyorum. Ama çalışmadığım, evde bebekli olduğum için çoğu zaman da tırnaklarımı dinlendirmeye çalışıyorum. İşte o dönemlerde özellikle duştan sonra tırnaklarım biraz daha yumuşakken bu yağı tırnaklarıma sürüp parmaklarımla masaj yaparak yediriyorum. Tırnağım yağı iyice emdikten sonra ışıl ışıl bakımlı görünümlü tırnaklara kavuşuyorum. Kırılmalarına henüz çözüm bulamadım. Ama benim kırılma problemim yok tırnağıma bakım yapsın,beni şımartsın diyorsanız size seve seve önerebileceğim üründür kendileri:)
Vanilya club sitesinden bakabilirsiniz.

Sevgiyle kalın:)

3 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Bende severek kullanıyorum bu yağı, hatta dün çalışma arkadaşıma sürdüm ve kendisi Oğuz :))
Kırılmalar için tırnaklarını kesme törpü ile kısalt bir süre

ece dedi ki...

Saç,tırnak,kaş küstümü bir daha eskisi gibi uzamayacağına inanalardan biri de benim yalnız değilsin:)kat kat kırılma problemi bende de var ürün tavsiyeni dikkate alacağım

AYSEL KAYA dedi ki...

senacım aa öylesi hhiç aklıma gelmemiştti. artık bir süre öyle deniyim bakalım:)


ece ; canım bu ürün kırılmayı pek önlemiyor yalnız. sadece bakım yapıyor. keşke o kırılmayı kökünden kurutan bir ürün olsa :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...