12 Aralık 2013 Perşembe

MİM # EN SEVDİĞİN?



Güzel anne adayı Rengarenk Daphne bloğunun sahibi beni mimlemiş.
Teşekkür ediyorum ve soruları cevaplamaya başlıyorum

1*En sevdiğin renk ; Müptelası olduğun bir rengim yok ama SİYAH olmadan da olmaz :)

2*En sevdiğin çiçek ;  Çiçeklerle aram olmadığını genelde söylüyorum. Sevdiğim bir çiçek en fazla yapma çiçek olur :))

3*En sevdiğin yemek/sebze/içecek;
Pilav / patates / kahve  bunlarsız asla :)

4*En sevdiğin yerli / yabancı şarkı?

Bu konuda  fazlaca karmaşığım.Çünkü yabancı olarak r&b dinlerken  yerli olarak rap ağırlıklı arabesk bazen pop olabiliyor :) Ruh halime göre değişir ama Sagopa parçalarının sözlerine bitiyorum.

5*En sevdiğin komedyen ?
Ata Demirer

6*En sevdiğin kız / erkek ismi?
Kız; Asya
Erkek; bende saklı. Olur da oğlum olursa söylerim :)

7* En sevdiğin kitap ?
Yaşama çevrilen pedal

8*En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?
Valla televizyonla aram hiç yok bu konuda bir şey söyleyemeyeceğim.

9*En sevdiğin yerli / ybancı film ?
10*En sevdiğin  yerli / yabancı dizi?


9 ve 10.soruları da atlıyotum çünkü gerçekten hiç bilmem oyuncuları dizileri. :)  (Sima olarak bilirim ama isimlerini bilmem o yüzden bana kızmayın napiyim televizyonla sıfır ilişki :) )

11* En sevdiğin yerli / yabancı şehir ?
Tabiki İzmir  ve İtalya :)
İtalya'nın topuk kısmını gezme şansım oldu. Allah inşallah tekrar gitmeyi nasip eder.

12* En sevdiğin gazete / gazeteci ? 
:s ben bu mimde çok zorlandım. :) ...

13* En sevdiğin mevsim / gün / ay ?
bahar / sonbahar // cumartesi / mart ve nisan

14*  En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcı / takı ?
Jean / saat / kolye

15* En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?

Rimel / tonik

16*En sevdiğin çizgi karakter?
Tweety

17*En sevdiğin anı?
 :))) Ortaokulllll yıllarımın her anı


18* En sevdiğin özelliğin?

çok düşündüm keşke sevmediğim özelliğim sorulsaydı :) Sanırım kendimi sevmiyorum :)

19*En sevdiğin his ?
Önemsenmek

20*En sevdiğin canlı ?
Hayvanlardan köpek .

:)

2 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I liked reading your answers. Keep in touch

Rengarenk Daphne... dedi ki...

Canım yaptığın için teşekkür ederim sevgiler:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...