30 Aralık 2013 Pazartesi

NEUTROGENA AYAK BAKIM KREMİ


Yazdan çıkıp kışa girmişken size bu ayak bakım ürünlerimden gösterdiğim 3.ürünüm olacak.
Daha önce 2 adet Alessandro ayak bakım ürünümden bahsetmiştim.
Neutrogena'nın bu ayak bakım kremi Gratis bayram alışverişimde hediye olarak verdikleri üründü.
Kendisi ayak bakım ürünlerim arasında baş tacı ünvanını kazandı :)
Daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi bu ürünümü de aynı şekilde kullanıyorum.
Ayak bakım ürünlerinde benim püf'üm şu;
*Duşta ayakları ponza ya da ayak törpüsüyle  ölü derilerden arındır,
*Ayakları iyice kuruladıktan sonra kremini sür
ve mutlaka  üzerine çorap giy.
Sonra yumuşacık ayaklara merhaba de :)

Sevgiyle kalın :)

4 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çorap olayını ben de yapıyorum canım pamuk gibi oluyor :)

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I like Neutrogena. Great cream. Keep in touch

öznur öznur dedi ki...

2014 yılı ve gelecekteki bütün yılların hepimize sağlık, mutluluk, başarı, dostluk ve bol kazanç getirmesini diliyorum. İyi seneler

AYSEL KAYA dedi ki...

boşnak kızı ; aynen canım tam da dediğin gibi pamuk gibi oluyor :)

Marta ; thank u so much. neutrogena is perfect

Öznur; öznur ablacımm amiiiinnn tüm güzel dileklerimizin gerçekleşeceği bir yıl olur inşallah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...