25 Aralık 2013 Çarşamba

PALMOLIVE HEAVENLY FOAMING HAND WASH // KÖPÜK EL YIKAMA JELİ


BBW'te görüp de deneme fırsatım olmayan ürünün benzerini Palmolive çok yakın zaman önce çıkarttı. Pek de iyi yaptı.
Çok eğlenceli bir üründür kendileri.Jel görünümlü fakat pompasına bastırınca köpük yumağı avcunuza doluveriyor. Sanki böylece daha uzun süre giden bir ürün olmuş. Çok uzun zamandır her gün kullanmamıza rağmen hala yarılarında. Bu bereketliliğini ben köpük kıvamına saydım.
Kokusunun kalıcılığı pek yok , bendeki Raspberry hafif tatlı kokulu bir ürün.
Denemenizi tavsiye ederim. Özellikle çocuklu anneler çocuklarına el yıkama alışkanlığı kazandırırken bir yandan da onları eğlendirecek bu ürünle tek taşla iki kuş vurmuş olacaklar:)

Sevgiyle kalın :)


2 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

5 tl den az daha ucuz olsaydı alıcaktım ben buna gidip gidip geldim :)

AYSEL KAYA dedi ki...

kokoşum aynen. bn de brdaha alırsam indirimlerde 5 tl altı olursa alıcam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...