9 Ocak 2014 Perşembe

BOOTS NO7 RUJ


Öyle bir ruj düşünün ki tüm balmların yanında çok daha fazla nemlendirme özelliğine sahip + renkli. Öyle bir ruj ki aynı zamanda yıllardır sürmediğim kendime yakışmadığını düşündüğüm kahve tonlarının babası.
Vanilya kutudan çıkan bu ruju ilk gördüğümde dudak büküp renk bana göre değil dedim ama merak ya işte bir deniyim bakalım dedim ve o gün bu gündür ayrılmaz ikiliyiz. Sürümü yumuşacık,dudağı da yumuşacık yapıyor.Eğer dudağımda kabuklanma varsa kullandığım balmlar kabuklanmayı geçirmezken no7 anında onları da yumuşatıveriyor.Benim 2013ün favori rujlarımdan.


Rengi de resimde gördüğünüz gibi.Ne çok yoğun ne renksiz.

Sevgiyle.

3 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: great lipstick. Keep in touch

Sena Dursun dedi ki...

Bende ilk gördüğüm de bu ne ya demiştim ama şuan çok severek kullanıyorum :)

j.d. dedi ki...

Renginin öyle olmasını hiç beklemezdim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...