30 Ocak 2014 Perşembe

BOOTS VITAMIN RECOVERY MASK // BİTKİSEL YÜZ MASKESİ


Boots Bitkisel Yüz maskesi düzenli olarak kullanmasam da uyguladığımda cildimi yumuşacık yapan bir maske.İçeriğindeki gingko özü sayesinde cildi canlandırdığını vaat ediyor.Düzenli kullanmadığım için bu konuda yorum yapamayacağım ama cildimi yumuşattığını ,kadifemsi his bıraktığını rahatlıkla söyleyebilirim.
Kullanım şeklinde ürünü cildinize masaj yaparak uyguladıktan sonra 3 dk bekletip sonrasında kalıntıları temizleyin yazıyor. Daha etkili sonuç içinse 10 dk bekletilebilir.
Ben tüm uygulamalarımda yaklaşık 10 dk bekletiyorum. Yüzümü ıslatıp kalıntıları yine masaj yaparak temizliyorum.Sonucunda da yumuşacık bir cildim oluyor.

Cildim hassas olmasına rağmen bitkisel özleri sayesinde herhangi bir iriteye neden olmadı.
50 ml 29 tl.

*Hassas ve yağlı ciltler için sizin önerebileceğiniz maskeler nedir?

SEVGİYLE.



4 yorum:

Grace Happy dedi ki...

gercekten tarafsız yorumlar m benım cok hosuma gıdıyor ıyı oluyor da boylesı :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Ceren'im elimden geldiğince doğruyu yansıtmaya çalışıyorum. teşkkürler güzel yorumun için :)

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I like this brand .. Keep in touch

myownprivatenonsense dedi ki...

liebster ödülü soruların seni bekliyor:)

http://myownprivatenonsense.blogspot.com.tr/2014/02/liebster-award-discover-new-blogs.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...