9 Ocak 2014 Perşembe

MOMFORTBABY KANGURUYU BİR DE TASARIMCISI ÇAĞDAŞ HANIMDAN DİNLEYİN


Anneler özellikle güzel havalarda bunalmış hallerini dağıtmak,hava almak gibi çeşitli nedenlerde dışarı çıkmak ister. Gel gelelim bebeklerle dışarı çıkarken aklımıza takılan hatta bizi strese sokan bir konu vardır ki ;  bebeği neyle taşıyacağız. Puset pek konforlu olmaz,arabada bebekler herzaman durmak istemezler,piyasadaki kanguruların ağırlık sınırı az. İşte tam da bu karmaşada MOMFORTBABY imdadımıza yetişiyor. Kafadan atmıyorum. Artık beni de Asya'mı da tanıyorsunuz .İlk görseldeki Asya'nın kanguru içindeki mutluluğuna bakar mısınız? Tüm söylediklerimin ve Çağdaş Hanım'ın anlattıklarının birincil kanıtıdır bizim resmimiz.
Genel olarak yorumlara baktığımda okuduğum ve bizzat da kendim şahit olduğum bir olay da Momfortbaby'de kısa sürede Asya uykuya dalıyor.
Bundan önce Asya biraz iri bir bebek olduğu için kanguruyu kısa sürede kullanıp belki kullanamadan kilo sınırını aşarız diye almamıştım. Piyasadaki kangurularla o yüzden ben karşılaştırma yapamayacağım ama Momfortbaby test edilip onaylandı :) 20 Kg'ye kadar kilo sınırı olması da cabası.
Şimdi gelelim bu güzel ürünün tasarımcısı Çağdaş Hanım'la olan hoş sohbetimizde Momfortbaby'i nasıl anlatığına ;


1*MOMFORTBABY NASIL DÜNYAYA GELDİ?
Momfortbaby ben anne olduktan sonra oğlum yaklaşık 6 aylıkken onun kucak isteme olayına ve puset taşıma derdine bir çözüm aramamla doğdu sayılır.Yabancı marka bir ergonomik kanguru aldım ve hayatımı ne kadar kolaylastırdığını, oğlumu ne kadar rahat ettirdiğini görünce bunu daha uygun fiyata daha çok anneye ulaştırmak istedim.İş fikrim böyle doğdu. Gerçekten tüm içtenligimle söylüyorum ilk amacım bu rahatlıktan daha çok anne haberdar olsun ve faydalansın istedim.



2*ÜRÜNÜ TASARLARKEN NELERİ ÖN PLANDA TUTTUN?

Bedeninin daha uzun olmasına önem verdim çünkü benim aldığım ilk üründe oğlum büyüdükçe sırtını tam desteklemedi.
Kumaşa çok önem verdim. Bebeği terletmeyecek kaşındırmayacak pamuklu kumaş tercih ettim. Mesela bebek kıyafetlerinde kullanılan kot kumaşlarda bile % 20 -30 polyester karışımı varken ben kesinlikle % 100 pamuk olan kot kullandım. 
Asla bir tüccar gibi değil hep bir anne olarak aldım kararlarımı. Önemli olan daha uygun fiyata mal etmek değil daha güvenli ve sağlıklı bir ürün üretmek bence söz konusu bebeklerse.
Ve tabi ki öne kocaman iki cep ekledim ki anneler yürüyüşe, markete giderken çanta cüzdan almaya gerek kalmadan dışarı çıkabilsin istedim



3*BİR TAŞIYICI KANGURUDA OLMAZSA OLMAZ EN ÖNEMLİ ŞEY NEDİR?
Güvenlik ve rahatlık.Bebeğin de annenin de rahat olması çok önemli bana göre.MomfortBaby'ye konan bebeğin
3dk içinde uyuya kalması ve annelerin saatlerce bu şekilde dolaşabilmesi de
 bunu sağladığımızı  gösteriyor bence. 
Güvenlikten kastım da sadece kilitleri vs değil sağlık açısından da güvenilir olmalı. Mesela erkek bebeklerin testislerinde ilerde sorun olmaması için,bebeklerin kalça riskini azaltmak için hatta kalça çıkığı olan bebeğin tedavisi için MomfortBaby muhteşem bir ürün ve bu benim değil oğlumu götürdüğüm çok önemli bir çocuk profesörünün ve dünyada bir çok doktorun desteklediği bir görüş.



4*MOMFORTBABY'NİN SANA GÖRE DİĞER TAŞIYICILARDAN FARKLI ÖZELLİĞİ NEDİR ?
MomfortBaby'yi ben eski tip sıradan kangurularla kıyaslamiyorum bile.Ne sağlık açısından ne rahatlık açısından asla kıyaslanmaz.Bu kanguruya ne kadar para verdiğinizle değil ergonomik olup olmamasıyla alakalı ve bebeğinizi bacağının arasında sallayarak taşıyan bir kangurunun ergonomik olmasi söz konusu olamaz. 
Ayrıca en büyük farkımız ilk ve tek ergonomik kot kanguruyu üretmek bence.Yazın şort ve tişörtlerle çok farklı ve şık duruyor...
 


5*MOMFORTBABY HAYATI KOLAYLAŞTIRIR DERKEN,NASIL KOLAYLAŞTIRIR?1.Gaz problemi döneminde bebeğin rahatlamasını uyumasını sağlar.Karnı sizin karnınızdan ısındığı için sancısı hafifler hem de siz omzunuzda taşımaktan boyun bel fıtığı olmazsınız.
2 Dışarıda rahatlıkla emzirirsiniz.Öyle ki emzirirken kendinize mağazada kıyafet bakabilir sokakta yürüyebilirsiniz ve kimse fark etmez.Böylece emzirmek için köşe bucak saklanmanıza ya da ikide bir mola vermenize gerek kalmaz. 
3.Bebeğiniz kanguruda uyurken toz alır,bulaiık yıkar,ev süpürür,yemek yaparsınız. Böylece bebeğinizi ayağınızdan bırakınca uyanıyor diye o uyurken saatlerce hiç bir işinizi yapamadan oturmaktan kurtulursunuz.
4.Puset taşımanıza gerek kalmaz.Hele ki toplu taşıma araçları kullanıyorsanız.Apartmanınızda asansör yoksa ya da uçakla seyahat edecekseniz puset taşiımak tam bir işkence olabiliyor.
5.Diş çıkarma döneminde ya da yenidoğan bebeğinizde sürekli emmek ve kucak istemesi sorun olmaktan çıkar 
6.Pusette durmayan bebeğiniz dışarıda ağladığında hem puseti hem bebeği taşımaktan kurtulursunuz. 
7. Özellikle yazın doğa gezilerinde pusetle giremeyeceğiniz yerlerde çocuğunuz yüzünden bir ağacın gölgesinde beklemek yerine yürüyüşün tadını çıkarırsanız. 
8.Alışverişe gideceğiniz zaman hem puset hem alışveriş sepetini nasıl süreceğinizi düşünmenize gerek kalmaz 
Bunlar sadece aklıma gelenler (:

6*SANA VE ÜRÜNE NASIL ULAŞABİLİRİZ?

web sitemiz yapım aşamasında. 

www.momfortbaby.com adresinde yakında daha ulaşılabilir olacağız.  
Şuanda 
sahibinden.com
Instagram hesabimiz : @batuylabadeninannesi
Twitter : @MomfortBaby
Facebook : MomfortBaby Kanguru
0543 545 8696
Bu adreslerden ve numaradan bana ulaşabilirler.

Çağdaş Hanım'a içten cevapları için teşekkürler.:)

7 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Yerim lan bu cocuku =}} ne tatlı durmuş öyle ay çıldiriciğimmm ,!!

the bircan dedi ki...

Aysel ne sanslısın kucagındakı güzellik *-*

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Mimledimm senide :-*
http://kzmtkkokos.blogspot.com/2014/01/mimmm-19-ksa-dair-hersey.html

AYSEL KAYA dedi ki...

kokoşum ve the bircan ; kızlar çok teşekkürler Allahım sizlere de nasip etsin..

Unknown dedi ki...

Merhaba benimde 3.5aylık bir bebeğim var içinde çok huzursuz ve çok terliyor içine gömülüyor ne tavsiye edersiniz

Unknown dedi ki...

Merhaba benimde 3.5aylık bir bebeğim var içinde çok huzursuz ve çok terliyor içine gömülüyor ne tavsiye edersiniz

AYSEL KAYA dedi ki...

'unknown' merhaba ben ürünü çok kullanamadım açıkçası,çok rahattı kızım çok mutluydu ama iri bir bebek olduğu için bel ağrısı sıkıntısı yaşadığımdan en fazla 3-4 kere kullanmışızdır :) o yüzden size ne tavsiye etsem yalan söylemiş olurum, direk satıcıya konu hakkında ulaşırsanız belki onların size bir tavsiyesi olabilir.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...