3 Ocak 2014 Cuma

ORİFLAME ESSENTIALS LIP BALM with ALMOND OIL // BADEM YAĞLI


Kremalı turta sever misiniz? İşte tam da öyle kokan yalanıp yutulcak lip balm arayanlar buraya :)
Tarifi abarttığımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Gerçekten de öyle tatlı bir kokusu var. Balm insanı değilimdir. Mat rujların dudağımı kurutmaması için kullanırdım genelde. Ama bu kış fazlasıyla dudak çatlaması ve kabuklanması yaşadım ki ;  imdadıma yine Oriflame yetişti. Çok güçlü onarıcı etkisi yok. Tedavi edicilikten ziyade hafif nemlendirme sağlıyor demek bence daha doğru.Kötü görüntüyü yok edip dudağınızı nemlendiriyor. Ve tatlı mı tatlı dudaklarınız oluyor. Tabi burnunuza gelen turta kokusuna dayanamayıp benim gibi yalamazsanız :)

Sevgiler.

9 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I like the brand Oriflame. Keep in touch

Guzel E-zade dedi ki...

ben katalogta gördüm ilgimi de çekti ama badem kokar diye almadim:)

AYSEL KAYA dedi ki...

Marta ; i like oriflame sooooo much :)


Güzelim yok bademle hiç alakası yok bildiğin turta :)

*ssdesignbutik dedi ki...

ben uzun zamandır sipariş girmediğimden artık bişicik alamıyorum : ) ama bu tür kokuları severim. Lip balm kışın favorimdir güle güle kullan tatlım

AYSEL KAYA dedi ki...

senemcim aynen kışın vazgeçilmezi balmlar

herşey tadında dedi ki...

canım instagrama üyeliğim olmadığı halde girip bebişe bakıyordum
fotoğraflar kapanmışş:(

AYSEL KAYA dedi ki...

gözdecim ben sildim :)) artk resimli paylaşm yapmıcam.faceden beni eklersen görebilirsin aysel kaya olarak

herşey tadında dedi ki...

canım face yok:(
neyse tatlım haftaya bebiş geliyor
sen hastaneye lokum çikolatadan başka bir şey götürdünmü
ne bileyim kurabiye vs..
bebek çantası anne çantası hazırladık allahımm ne büyük heyecanmış;)

AYSEL KAYA dedi ki...

gözdecimm hDİ Hayırlısı sağlıkla kucağınıza alın. :)) ne lokum çikolatası ya :) öyle özel hazırlk ypmdım ben.. gelen sadece en yaknlarmdı zaten.ve bir gece kaldım. hastane için hiç özenmedim ben. :)belki de alındı Allah alllah hatırlayamadım ya varya rüya gibi şuan hastahaneki halim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...