25 Ocak 2014 Cumartesi

Oriflame Miss O Fashion Princess Krem Parfümlü Yüzük



Oriflame'nin Miss O parfümlerinden en eskisi pembe şişeli olandı ve benim orfilamedeki ilk parfümümdü.
Şişe dizaynı retro tarzında ve  o kadar güzel ki resmen al beni der gibi.
Zamanla o seriye 2 farklı koku daha eklendi. Sonra onların krem parfümleri de. Resimde gördüğünüz Miss O Fashion Princess parfümünün esansıyla oluşturulmuş krem parfüm yüzük.
Bu dizayn da çok değişik ama ben aksesuar olarak kullanmıyorum. Parfümlerimin yanında dekorasyon amaçlı duruyor. Bir kaç kez de kullandım. Parfümünü kullanmadığım için bir kıyaslama yapamayacağım ama hafif çiçeksi, sizi rahatsız etmeyen hoş bir kokusu var.
Parfümler kadar kalıcı değil. Ben bunu  parfümümle birlikte eklem bölgelerime bazen el bazen de fırça yardımıyla sürüp kendimi şımartıyorum.
Farklı dizaynları seven,hafif kokulardan hoşlanan bayanlar için birebir.

SEVGİYLE.

2 yorum:

herşey tadında dedi ki...

Çok orjinalmiş
makyaj masası için güzel bir aksesuar gerçekten;)
Bende parfümlere ara verdim
okadar çok parfüm aldımki şu 1 yıldır inşallah bozulmazlar die gözlerinin içine bakıyorum
insan evde oturdukça neye sarcağını şaşırıyor;)
ahh ayselim bir işimiz olsada
kurtulsak şu evde oturmaktan
nasıl gidiyor kpss hazırlığı
hangi dersaneye yazıldın??
öptüm kocamannn

AYSEL KAYA dedi ki...

gözde ;canım mail attım sana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...