16 Ocak 2014 Perşembe

ORİFLAME VERY ME 2'Lİ GÖZ FARI




Yıllar içinde makyaj anlayışım farklılık gösterdi. İlk makyaja başladığım dönemde genelde bembeyaz göz kapakları ve siyah gözlemi makyajımın baş kahramanlarıydı.Sonra diğer renkler girdi. Bir dönemse siyah/beyaz favorimdi. İşte o dönemde aldığım bu ikili farı zamanla makyaj anlayışım değişip daha ''no makeup makeup'' akımına dönüştüğünden beri dolabımda saklıyorum. Geçen gün fark edip denemek istedim. Fena da olmadı aslında ama fotoğraflarda renklerini bir türlü tutturamadığım için makyaj uygulamasının son halini gösteremiyorum.

Renkler gördüğünüz gibi hafif ışıltılı fakat gözde bu kadar yoğun durmuyorlar. Resimde gözükenin aksine beyaz nerdeyse hiç belli olmazken siyah gölgelendirme için çok başarılı oldu. Kıvamı ne sert ne çok yumuşak. Çok az denecek kadar tozutma olabiliyor.Pigmentasyon dediğim gibi beyazın iyi olmamasına rağmen siyahın çok iyi.
Uygun fiyatlı ürün arayışında olanlar için denenebilir.

Sevgiler.

5 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I like these colors. Great brand. Keep in touch

gulten mutlu dedi ki...

O beyaz far eyeliner makyajını hangimiz yapmadık ki :) bana da beklerim henüz yeniyim :)

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com

AYSEL KAYA dedi ki...

Mommyslifetime ; bloğuma hoşgeldin :) tabki ben de size uğrarım. sevgiler

AYSEL KAYA dedi ki...

gülten mutlu ; aramıza hoşgeldin :)

marta ; thank u :=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...