28 Ocak 2014 Salı

RİMMEL LONDON KATE MOSS RUJ // 08 ROSSETTO


Hepinizin aşina olduğu Kate Moss rujların 08 Rosetto isimli ruju bugünkü konuğum.
Kendisi  pembe alttonlu koyu nude denilecek renklerden.
Hepimizin dudak doğal rengi birbirinden farklı olduğu için rujların dudakta duruşu da kişiden kişiye farklılık gösterir.
Bu ruj bende çok doğal , yokmuş gibi duruyor. Dudaklarımın renginin çok açık olmayışından kaynaklı.
Yapı olarak sürümü kolay,ne çok mat ne çok parlak.


**!** Yaptığınız makyajları olduğu gibi gösterdiğiniz fotoları neyle çekiyorsunuz bana bir diyin yahu. Siyah far sürüyorum resimde mor gözüküyor. Beyaz sürüyorum gri. Bu ruju sürüyorum pembe duruyor. Flaşı kapatıyorum koyu bir şey. :) **!**????

Güzel günler.

7 yorum:

ebru köroğlu dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim.

http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

Marta dedi ki...

Hello from Spain: I really like this lipstick. Great color. Keep in touch

minik dedi ki...

bu renk rujlara bayılıyorum,dişleri de daha beyaz gösteriyorlar :)

sevgiler

Guzel E-zade dedi ki...

Ayselcim bu rengin açik durmasina sasirdim sende, tabi dudak rengin koyuysa:) olur olur he he, ben rimmel alamiyorum burda yok

*ssdesignbutik dedi ki...

çok tatlı bir ton tatlım. Çekim konusunda nasıl oluyor bilmiyorum ama açık havada dene birde

gulten mutlu dedi ki...

Bu ruja ben de bayılıyorum :) Beni de ziyaret edersen çok sevinirim Aysel'cim. Takip ettiğim kadarıyla seninle bazı ortak noktalarımız da var:) öpüyorum seni, melek kızın Asyacığı da kokluyorum :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Ebrucum blloğuma hoşgeldin.güzel yorumun için teşekkürler. seve seve bloğuna uğrarım.


marta ; thank u a lot.

minik ; aynen canım ama dişleri beyaz göstermekte kırmızının üstüne yok bence.:)

güzel-ezade; canım acık durmuyor bnde. ama dudak rengim açık olmadığı için yokmuş gibi duruyor.

senemcim; teşekkür ederim her yolu denedim ama sanırım profesyonel makine gerek.

Gültencim ne güzel bir yorum bu çok teşekkür ederim.sana da uğrarım tabi ki.sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...