21 Ocak 2014 Salı

SEPHORA MATLAŞTIRICI FONDÖTEN PUDRA


İndirim zamanları nedense bir çoğunuzda olduğu gibi içimde kelebekler uçuşmuyor.Çünkü umduğumu bulamıyorum. İzmir gibi büyük bir şehirde bile hala olması gereken markaların olmayışı da cabası. Kısa bir sitemden sonra Sephora indiriminden nemalandığım tek ürün bu pudra. Oradayken başka bir kız da vardı. Ben baktım hiç kapatıcılığı yok gibi bir şeyler söyledi bana.Benim pudradan beklentim kapatıcılık olmadığı için sorun olmadığını söyleyip alma kararımı değiştirmedim. İyiki de değiştirmemişim. Ben oldukça memnunum bu üründen. Cildimdeki koyu leke/sivilce izi gibi renk düzenini bozan izler kapatıcı ile kapatıp fondöten kullanmaya gerek duymadan sadece bu ürünü kullanıyorum. Diri,canlı,sağlıklı bir cilt izlenimi bırakıyor. Benim cildim yağlı olmasına rağmen bazı bölgelerde bazı ürünler kuruluk/kabuklanma yaparken bunda böyle bir sorunla karşılaşmadım.
İndirim olmasa almazdım ama hazır indirimdeyken  kapatıcılığı çok olmayan, renk tonunu hafif düzenleyen daha çok sabitleştirici olarak kullanılacak bir ürün arayışı olanlara tavsiyemdir.
İndirimli fiyatı ; 20 tl.


Dizaynına gelirsek de kapağını açtığınızda üst katta pudra bulunuyor.Altından bağımsız bir düzeni var. Alt kısmındaki bölümden siyah uygulama aplikatörü çıkıyor ve pudranın alt bölmesinde aynası var.


Sevgiyle


*Annelik maratonu,dershane,dersler,ev işleri gibi bilumum mesaimden dolayı yorumlarınıza dönüşlerim gecikebilir. Ama yine de beni yalnız bırakmayın :)

4 yorum:

Marta dedi ki...

Hello from Spain: very good analysis. I like this brand .. Keep in touch

herşey tadında dedi ki...

tatlım ne dersanesi
hayırlısı olsunn

AYSEL KAYA dedi ki...

thank u marta. iF in your country there are sephora,you should try it.

herşey tadında; canım teşekkürler. kpss malum..

Zeynep Okur dedi ki...

Cnm güle güle kullan güzelmiş. Vanilya kutun geldimi. Benimki geldide sanada bir sorayım dedim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...