14 Ocak 2014 Salı

SON AMİGURUMİLERİM VE ÖRGÜ BEBEK ŞAPKALARIM


Durmak yok yolda devam. Bu kış fazlasıyla örgüyle haşır neşir durumdayım. Hatta bu yıl ilk defa bir diziye vuruldum. Televizyonla aram nerdeyse sıfırdır.Neyse bahsettiğim dizi '' Adını Kalbime Yazdım''.
Dizideki Ağa Ömer ve Doktor Leyla karakterlerlerini canlandıran Serhan Yavaş ve İpek Karapınar daha önceki dizilerinden sevdiğim oyunculardı.İki sevdiğim oyuncu başrol olmuş izlememek olmaz derken hikaye de hoşuma gitti. Uzun lafın kısası amigurumiye gelirsek işte tam da bu diziyi izlerken yukarıdaki bebek ortaya çıktı ve böylece adını da Leyla koydum. :))



Bu dudakların bir hikayesi yok. Sadece ince dudaklarıma biraz kabartma tozu serptim böyle oldu :)


Gelelim son uğraşım bebek şapkalarına.
Dileyen olursa yenidoğan/10 yaşa kadar siparişle örebilirim.
Şuan yeni başladığım için çeşitli konseptte yapmadım ama istenirse istenen konseptte de çalışabilirim.





Sizler de örgüyle/amigurumiyle ilgiliyseniz bana sayfa linklerinizi atabilir ya da bildiğiniz çalışmalarını beğendiğiniz kişilerin de linklerini atabilirsiniz.

Sevgiler 

5 yorum:

mrandmrs blackk dedi ki...

Çok tatlı bunlaaaarrrr :)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş canım özellikle dudaga bayıldım :) ellerine saglik

tuğçe cındık dedi ki...

Çok güzeller özellikle dudak ve baykuşlu şapkaya bayıldımm. Ellerine sağlık.

herşey tadında dedi ki...

ellerine sağlık tatlımm
çok güzeller el emeği göznuru

AYSEL KAYA dedi ki...

mrandmrs blackk ; teşekkürler beğenmene sevindim :)

boşnak kızı ; ::)) evet ya o dudak fazlaca tutuldu :)

Tuğçe :) evet benim de favorilerim onlar


gözdecim evet el emeği göz nuru hepsi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...