1 Ocak 2014 Çarşamba

YENİ YIL



Sonunda benim için uğursuz sayılan 13 ü geride bıraktık. İtiraf ediyim yeniyıla biz Asya ile uyuyarak girdik :)
Biz kalabalık mı kalabalık bir aileyiz. Sadece akraba grubu 14 kişiydik.Annemlerde toplandık. Yedik içtik tabi Asya'nın erkenden uykusu gelince aşağıda uyutmaya çalıştım ama yok. Gündüz her an her yerde uyuyabilen çocuk geceleri bizim evden başka yerde ve gürültüde uyumuyor. Bir de ben olcam yanında.. Haliyle biz yukarı çıktık uyuduk :)
Ama dua etmeyi  unutmadım;
*2014 ten çok umutluyum.Öncelikle güzel bir işle gelsin bana
* Ailem hiç yanımdan ayrılmasın
*Bol projeli üretken bir yıl olsun
*Aynı zamanda bol yayınlı :)
*Bol bol da yeni arkadaşlar ediniyim.
**Yabancı gelinin bol bol diyip durduğu reklam gibi olmadı mı :))))?
Neyse dilekler hiç mi hiç bitmez .Biz gelelim sofradakilere. Bereketli bir sofrayla girdik yeni yıla Allah bereketimizi de sağlığımızı da bizden eksik etmesin. Olmayanlara da fazlasını versin.

Hepinize kucak dolusu sevgilerle mutlu yıllar :)

Rus salatası



havuç salatası 



peynirli pita 



su böğreği 



patatesli fırın hindi 



 pilav



Köfte 



Kısır 



Yeşillik 



Patates salatası 



rus ve brokoli salatası 



Browni 



 Yaprak sarma


 Bal kabağı
Fırında kaz

7 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

2013'ün sana en güzel hediyesi yanında kuzucum....
Umarım bu yılda tüm istediklerini birer birer getirir sana :)

herşey tadında dedi ki...

mutlu yıllar;)
bende hasta olarak girdim
bol istifra ve 1 lokma giremeyen mide ile allah kimsenin sağlığını bozmasın
umarım tüm dileklerin gerçekleşir
sevgiler;)

AYSEL KAYA dedi ki...

makyaj kelebeği ;evet canım 2013 ün en güzel yanı bebeğime kavuşmaktı


gözdecim çok geçmiş osun. benim de bademcikler şiş ben de öyle girdim :)

Guzel E-zade dedi ki...

Sirineye kirmizi da pek yakishmish.Mutlu seneler Aysel:)yemekler de çok guzel gözukuyor.rus salatasi bizde ismi paytaxt yani türkçe (bashkent)diye yeni yilda özellikle yaptigimiz bi rus salatasi.acaba içerik olarak benziyomu.

AYSEL KAYA dedi ki...

Güzel ; çok teşekkürler, valla içeriğinde garnitürler var ,; patates, bezelye havuç yoğurt ve braz mayonezle karıştırıyosun ama bazılrı içine sosis falan da koyuyo o da amerikan mı oluyomuş ne. bana hepsi rus valla :)

Selbi zamanı dedi ki...

Yemekler mi yoksa kurabiyemle güzel Ayselimin oluşturdğu tablo mu daha tatlı acaba diye düşünmekteyim şu an :) Hele ki bugün,ne iyi geldiniz daha yeni oturabilmişkem masama :)

AYSEL KAYA dedi ki...

Selbişim valla çok saolasın herşey güzeldi o akşam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...