4 Şubat 2014 Salı

BEEMY HONEY YÜZ TEMİZLEME JELİ VE BİRAZ BENDEN HABERLER


Artık eskisi gibi yazmıyorum. İçimden pek gelmiyor desem bana kızmazsınız biliyorum çünkü bu sıralar nerdeyse bir çok kişi aynı durumda. Kumanda panelim de fazlaca durgun. + bendeki diğer gelişmelerle de pek vakit ayıramıyorum.
Gelişmelerden daha doğrusu aldığım kararlardan biri şu ki vaktimi internet başında fazlasıyla hatta gereksiz sayabilecek kadar çok geçirdiğim ve buna biraz son vermek için kitap okumaya karar verdim. Zaten okumayı da çok seviyorum ama bir süredir elime almıyordum. Geçenlerde yine bir blogger arkadaşım (Hamide Tekin)'de gördüm. 2013'te okuduğu kitapların listesini tutmuş. Onu görünce bu yıl aynı şeyi ben de yapmayı düşünüyorum ve şimdiden listemde 2 kitap oldu bile.
Son okuduğumsa hepimizin artık çoook duyduğu ''SENDEN ÖNCE BEN''. Dün akşam bitirdim. Boğazım hala düğüm düğüm.Onunla ilgili ayrı bir yazı yazarım.
Bugün de bu ürünü anlatmamın sebebi aslında o kitap. Okuyanlar bağlantıyı fark etmiş olabilir.
Lou'nun arı figürünü ve sarı/siyah rengini sevdiğini. Bahsedeceğim ürün de arı figürlü ve aynı zamanda ballı.

Ürün doğal içerikli ya da hafifletilmiş kimyasal diyelim. İstediğiniz kadar istediğiniz zaman uygulama yapabiliyorsunuz. Baskın olmayan hafif bir kokusu var. Jel kıvamlı ve aşırı köpürenlerden değil. Uygulama sonunda da temizlikten ziyade gerginlik hissi uyandırdı bende. Krem sürme ihtiyacı uyandırdı. Yanlış hatırlamıyorsam başka bir bloggerda da aynı sorunun yaşandığını okumuştum.
Ürünle ilgili söyleyeceklerim bunlar. Ambalajı için albenili ama ben pek anlaşamadım.

Gelelim benden diğer haberlere ;  Kpss malum bir çoğumuzun başbelası. Çok kısa süre öncesine kadar kpss girmeyi bile düşünmüyorken kendimi bir anda alınmış kararla dershaneye yazdırırken buldum. Hatta bugün de ilk dersime girdim.
Klasik Aycel her girdiği yerde potunu kırar şebeklik yapar zaten . Bugün derste kısmen rezil oldum. :)
Ama anlatmıcam bir yüz kızarıklığı da sizin yüzünüzden olsun istemem :)
**Bu arada ben dershanedeyken de civcivime çok şükür annemler bakıyorlar. Onların yüzünü kara çıkarmamam için de çok çalışmalıyım. Bu yüzden de eskisi gibi burada olmayacağım.
Hoş bloğumu da kendim için yazdığımı hep söylüyordum bir süre kendim için başka şeyler yapacağım diyelim.
Ama aktif olarak INSTAGRAM'dayım

Takip etmek isteyen ''aycelcehayat'' olarak aratabilir.

Sevgiler.







2 yorum:

bveç dedi ki...

Kitap okuma kararın ne iyi olmuş! Ben doğuma kadar bir heve blogdayım; doğumdan sonra zaten mecburen yavaşlayacak blog işleri. Şimdi yazasım var o yüzden :)

KPSS için de başarılar! Umarım hakkında hayırlısı olur :) Sevgiler! Başak

AYSEL KAYA dedi ki...

Başağım çook teşekkür ederim. Blog şu anda aslında senin için terapi gibi de denebilir. Doğum sonra bir süre daha girersin de artık bebek de canlanınca gözleri iyice açılınca zor olur tabi. Bir de sen kozmetik ürünlerini çok güzel uygulayıp da gösterbiliyorsun.Ben uyguladığım ürünlerin fotoğraflarını istediğim gibi çekemediğimden konularım sınırlanıyor. Taslaklarımda bekleyen tonca ürün var ama olmuyor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...