8 Şubat 2014 Cumartesi

BOURJOIS VOLUMIZER MASKARA


Geçen yaz aldığım bu ürünü teoride kullanım süresi geçmiş olsa da pratikte herhangi bir problem yaşamadığımdan ve atmaya kıyamadığımdan hala kullanmaya devam ediyorum.
Kirpiklerimi sevmeye çalışıyorum ama pek anlaşamıyoruz. Kirpik kıvırıcıları bile hakkından gelemiyor. Çok gür değil ve inatla kıvrılmıyor. Hele bir de anlaşamayacağı bir rimel sürmüşsem ..
Ama Bourjois Volumizer imdadıma yetişen tek maskaram.Bunu alınca diğerlerinin hepsini gözümü kırpmadan attım.


Resimde tek kat uygulanmış hali. Ömrü hayatımda kirpiklerimi böyle havalarda göreceğim aklıma gelmezdi:)

2.kalın ve daha yoğun uygulama sağlayan etabı ben es geçiyorum. Hayalim takma kirpik görünümü değil volüm; ve tek kat da benim için resimde gördüğünüz gibi fazlaca yeterli.


*Kirpik mirpik hikaye gözler güzel baksın yeter. Kalbi ile dilindeki gözlerine yansımış güzelliklere gelsin bugünkü yazı*

2 yorum:

Kybele Renkleri dedi ki...

Bitti benimki çok üzgünüm :(( Artık satılmıyor bu marka Boyner'de. Yerine bunun kadar güzel bir rimel bulmam lazım Aysel'cım :))

Kirpiklerin harika görünüyor.

AYSEL KAYA dedi ki...

Kybele renkleri ; kuzucun denenedim ama deneyenlerin memnun oldugu ayni yapida 2asamali rimel oriflamede var canim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...