15 Mart 2014 Cumartesi

EĞLENCELİ MİM

*RESİM GOOGLE'DEN ALINTIDIR


Uzun zamandır mimlenmiyordum. Sevgili blogger arkadaşım BALBÖCEĞİ İLE KOZMETİK beni adı gibi eğlenceli bir mimle etiketlemiş. Kendisine teşekkür edip sorulara geçiyorum.

1.İLK MAKYAJ MALZEMEN NEYDİ ?
İlk kullandığım makyaj malzemem annemin rujlarıydı. Annem makyaja düşkün bir bayan değil ve eskiden bilenler bilir annelerimiz tek rujla hem dudaklarını hem de yanaklarını boyarlardı ve ben de anneme özenir onun rujlarını aynı şekilde hem dudaklarıma hem de yanaklarıma allık olarak uygulardım :)

2.MAKYAJ YAPARKEN EN ÇOK ZORLANDIĞIN NOKTA NEDİR?
Rimel :( O da kirpiklerimin çok cılız ve aşağıya doğru olmasından kaynaklı. :(

3.MAKYAJ YAPARKEN HİÇ ANNENİN ''YETER O KADAR BOYANMA,NAZAR EDECEKLER SONRA!'' DEDİĞİ OLUYOR MI ?

:)) Boyanmaktan,nazardan deil de ayna karşısında aşırı zaman harcadığımdan söylendiği çok olmuştu :)

4.ŞUAN ELİNDE BİR FIRSAT OLSA VE BİR AN ÇILGINLIĞINA DENK GELSE SAÇLARINI HANGİ RENGE BOYARDIN ?
Saçlarım konusunda hiç bir zaman tutucu olmadım.Kökü bende nasılsa mantığındayımdır hep. Ama renk konusunda çılgınlık yapsam yapsam kızıl olurdu en fazla. Hayatta yapmayacağım renkse sarı :)

5.BÜTÜN GÜN TOPUKLULARLA YÜRÜMEK SENCE EZİYET Mİ,TREND Mİ?

1.74'lük boyda bi de topuklu giyince , topuklu giymiş zürafaya döndüğüm için , beni görenlere eziyet :))))
Şaka maka topukluyla aram pek yok.

6.HADİ TREND DİYELİM,TOPUKLU OLMADAN DIŞARI ÇIKMIYORSUN.HİÇ TOPUĞUN KIRILDI MI PEKİ? KIRILDIYSA İLK YAPTIĞIN ŞEY NE OLDU?
Çok topuklu giymediğim için böyle bir şey başıma gelmedi. Çalışırken ofiste kutularda bırakırdım ayakkabılarımı. Kırılsa yedek ayakkabım olurdu her zaman :)

7.KİMSEYİ TANIMADIĞIN BİR ORTAMA GİRDİĞİNDE NASIL DAVRANIRSIN?
Şaşkın ördek yavrusu gibi.:)

8.BİR BLOGGER BULUŞMASINDA YER ALMAK SENİ MUTLU EDER MİYDİ?
Tabiki.

9.BURÇLARA İNANIR MISIN? HANGİ BURCA AİTSİN VE ÖZELLİKLERİNİ TAŞIYOR MUSUN?
İnanırım. Koç burcuyum (24 Mart) Özelliklerinin çoğunu taşıyorum.

10.BİR YOLCULUK YAPMA FIRSATIN OLSA NEREYE VE KİMLE GİTMEK İSTERSİN?
Disneyland'a prensesim ve prensimle :)

SEVGİLER

1 yorum:

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Cok tesekkur ederim cevapladigin icin :))
Minyon biri olarak uzun boylu bayanlara cok ozendigimi soylemeden gecemeyecegim :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...