10 Mart 2014 Pazartesi

GOLDEN ROSE MAT RUJ SERİSİ // VELVET MATTE


Geçtiğimiz günlerde Golden Rose yeni mat seri rujlar çıkardı. Benim biriciğim Selbi'şim de bana hediye olarak 18 Velvet Matte rengini almış.
Şimdiye kadar kullandığım rujlar arasında en can alıcı kırmızı. Mat seri olduğu için sürümü zor.Hele ki bir de renk kırmızı olunca kusur yaratmaya çok müsait. Ben de herhangi bir taşırma yanlış sürme olayına kurban gitmemek için önce dudak çevresine fırça yardımıyla sürüp iç kısımları rujun kendisiyle dolduruyorum ya da tüm işlemi sadece fırçayla uyguladığım da oluyor.
Mat rujlar zaten fazlasıyla kalıcı olurlar ama ben yine de daha da kalıcılığı arttırmak için ilk uygulamayı peçeteyle fazlalıklarını alıp tekrar bir kat daha uyguluyorum.
Uygun fiyatlı,ulaşımı kolay oluşu denenmeye değer dedirten tavsiye ettiğim ürünlerden biri.
Bu vesileyle Selbiye'ye tekrar teşekkür ederim.

Selbiye'nin hesapları için ;  YOUTUBE
BLOG  (Bloğu henüz çok yeni destek verirseniz sevinirim)


SEVGİYLE

5 yorum:

Selbi zamanı dedi ki...

Selbiş'in seni ve senin güzelliğini taşıyan kurabiyesini çok seviyor ki :)18 numaranın sana yakışacağını biliyordum ki ;)Güle güle sağlıkla kullan Ayselim :) Öpüyorum..

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Çok yakışmış canım,ben birtrlü deneyemedim diyetteyim bir sürede öyle olacak :)

Selbi zamanı dedi ki...

Selbişin de seni ve senin güzelliğini taşıyan kurabiyesini çok seviyor ki :) 18 numaranın sende güzel duracağını zaten biliyordum ama fotodaki duruşunu görünce bi kez daha emin oldum :) Güle güle sağlıkla kullan Ayselim,öpüyorum :)

the bircan dedi ki...

canım ben hıc ruj yakıştıramam kendıme malsef
hemen sıelerım yada sürmem sana yakışmış*-*

AYSEL KAYA dedi ki...

Selbişim çoook teşekkür ederim fıstığım benim. sen güzelden anlarsın :)

kokoşum aynen canım diyetteysen hiç bulaşma zaten. bi kere başladın mı gerisi gelir:)

bircan ; aynen canım eskiden ben de öyleydim sürdüğümü tam silmesem de üstünden alırdım. şimdi daha cesurum. ne oldu bana bilmiyrumm :):):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...