4 Mart 2014 Salı

OFRA LONG LASTING LIPGLOSS // KALICI KREM RUJ


Daha önce ŞURADA yazısını paylaştığım lip creaam gloss'umun dudakta duruşunu paylaşıyorum sizinle. Şu sıralar elimden düşmüyor.
Eskiden sadece kırmızı ya da kırmızı alt tonlu bordolar kahveler kullanırken ve pembeyi kendime yakıştırmıyorken aslında o renklerin yakışmamasının sebebinin uyguladığım göz makyajından kaynaklandığını fark ettim. (Yine de soft pembe ve nude renkler yakışmıyor,o ayrı) İşte bu sebepten bu renk bana hayatta yakışmaz diyip kenarda köşede bıraktığım glossumla şu sıralar fazlaca aşk yaşıyoruz.
Kalıcı bir ruj. Krem kıvamlı,sürdükten çok kısa sürede kuruyup matlaşıyor ve çok uzun süre bir şeyler yeseniz/içseniz de çıkmıyor.
Fiyat olarak bana göre biraz yüksek olsa da performansına değer.
Dip not ; Şu an Vanilya clup sitesinde indirimde 19 tl. Merak edenler ışınlansın derim. :)

Sevgiyle

5 yorum:

the bircan dedi ki...

*-*
rengı cok tatlıymış

emir kokusu dedi ki...

rengi çok güzel, uzun zamandır bende kalıcı ruj istiyordum daha önce flormarın kalıcı rujunu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım, bunuda denemek isterim..

Guzel E-zade dedi ki...

Harika renk, sana çok yakismis, yaza en çok yakistirdigim ruj rengi:)

Nil modadüşleri dedi ki...

Gayet hoş bir renk :)

AYSEL KAYA dedi ki...

the bircan ; evet çok güzel bir pembe canım.

emir kokusu ; canım sadece bu renk vanilya kutunun sitesinde şuanda indirimde fiyat uygun gelirse bir dene tabi.


güzel e zade ; aynen canım tam yazlık bir renk aslında.

Nil modadüşleri ; çok teşekkürler beğendiğine sevindim. ama itiraf etmeliyim her kadın bu uçuk pembeyi sever :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...