5 Mart 2014 Çarşamba

ORIFLAME FAIRY CITY LIGHTS BLACK SHIMMER EYE PENCİL // SİMLİ GÖZ KALEMİ


Müptelası olduğum Oriflame'den bir güzel ürünü daha tanıtıyorum size.
 FAIRY CITY LIGHTS BLACK SHIMMER EYE PENCİL // SİMLİ GÖZ KALEMİ
Hayatımda bu kadar kalıcı ve akmayan,bulaşmayan bir kalem daha kullanmamıştım.
Sabahın erken saatlerinde yaptığım göz makyajından gece yatarken eseri kalan tek ürün bu kalem oluyor. Tüm kullandığım farlar uçup gitmiş ya da renkleri solmuşken göz kalemim ışıltılarını bile kaybetmeden duruyor.
Ben eyeliner olarak kullanıyorum ve gözdeki etkisini çok seviyorum.Asansörlü sistemi de kullanım açısından kolaylık sağlayan özelliklerinden biri.



Ürünün ışıltılarını görüyor musunuz? Flashtan renginin siyahlığı tam belli olmadı ama görünenden daha siyah bir rengi var ve bu ışıltılar siz makyajınızı temizleyene kadar yerinden kıpırdamıyor.
Katalogta denk gelirseniz mutlaka bu seriye bir şans verin derim.

*31 Mart'a kadar da kayıt ücreti 1 tl. Bu fırsatı değerlendirin derim.
Sevgiyle


3 yorum:

the bircan dedi ki...

canım cok hos bı renkmıs *-* ben severım orıflemın urunlerını sevgler*-*

dolapperisi dedi ki...

Bazen hiç ummadık ürünler mükemmel çıkabiliyor öyle değil mi?? Ben görünen dokuyu beğendim,en kısa sürede bulabilmeyi umud ediyorum zira simi seviyorum <3

http://dolapperisi.blogspot.com

AYSEL KAYA dedi ki...

the bircan ; aynen canım ben de oriflame çok seviyorum. mac falan hikaye ne vercem okdar para.:)


dolapperisi ; canım inan görünenden daha güzel :) her katalogta çıkmıyor malesef ama ilk çıktığı anda sanırım stoklayacağım ürünlerden.sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...