7 Mart 2014 Cuma

RIVAL DE LOOP YOUNG KREM GÖZ KALEMLERİ


Merhaba ; Kadınlar Günü'ne 1 kala güzelliğimize güzellik katan göz kalemlerimizden bahsedelim bugün.
Resimde gördüğünüz iki kalem de şimdiye kadar kullandığım uygun fiyatlı ürünler arasında performansı çoook yukarılarda hatta %100 diye de iddia edebileceğim göz kalemleri.

Öncelikle fiyatı 4 küsür tl. Şok olabilirsiniz gerçekten çok uygun fiyatlı. Yumuşacık sürümü olan kalemlerin ışıltılı bir yapısı var ve kalıcılığı gerçekten müthiş.
Baz olarak kullanıp benzer tonlarda toz farı üzerlerine uyguladığınızdaysa farlarınızın renginin canlılığına inanamayabilirsiniz.
Benden söylemesi bu fiyata bu kadar güzel ürün ne görülür ne duyulur ama Rossman mağazalarında Rival De Loop standlarında var. Aklımda altın yaldızlı rengi var. İlk fırsatta onu almayı planlıyorum.

Sağ resimdeki renkler ;
*soldaki ; 14 nugat brown

*sağdaki; 15 mystic brown

KADINLAR GÜNÜNÜZ ŞİMDİDEN KUTLU OLSUN.
SEVGİYLE.

4 yorum:

the bircan dedi ki...

ah su makyajı layıkıyla bır ben kıvırabilsem keşke*-*

AYSEL KAYA dedi ki...

bircan ;öyle deme benim de pek kıvırabildiğim yok :=)

ceyda byjade dedi ki...

Pek kalıcı gelmediler bana 2 tane almıştım ama öylece duruyorlar kenarda.. =/

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Ben de memnun kaldım Rival De Loop'un bu kalemlerinden. Bu arada mimlendin :)
http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com.tr/2014/03/eglenceli-mim.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...