14 Mart 2014 Cuma

SAÇ RENGİM // GARNIER BUZLU KESTANE


Hamileyken hatırlayanlarınız varsa upuzun saçlarıma kıymıştım. O kestirmemde tüm boyalı saçtan da kurtulmuştum. Hamilelik, bir süre emzirme dönemi derken uzunca bir süredir doğal rengimle dolaştım ve aslında halimden çok da memnundum.Ta ki 4-5 tel beyaz görene kadar.  Boyatsam mı boyatmasam mı ikileminden galip çıkan boyatmam yönündeki fikrim oldu.

Garnier'in yeni serisinden 4.15 Buzlu kestaneyi aldım. Hayatımda hiç bir zaman kutu üzerindeki rengi tutturamamışken bu boya tam da kutudaki bayanın rengi gibi oldu.
Sol üstteki renk boyadan sonra flaşsız hali ve sol alt da flashlı.
İlk etapta bana koyu gibi gelse de şuan alıştım ve sonuçtan gayet memnunum.. Kızıl yansımalı kestane rengi arayanlara bu rengi tavsiye edebilirim.

Sevgiyle.

10 yorum:

emir kokusu dedi ki...

bence gayet güzel olmuş güle güle kullan canım

HASİBE CENGİZ dedi ki...

valla tam da benim rengimmiş :) Senden kopya çekip hemen boyatmak lazım :P Güle güle kullan yeni saçlarını :)

Bahçem Benim dedi ki...

Çok hoş yansımaları var, ne güzel :)) Normalde 4 lü numaralar epey koyu yapıyor saçı, ama sen de hiç öyle olmamış. Çok güzel görünüyor Ayselciğim:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Birde koyu saça böyle renkler tutmaz diyorlar pehh peh gayette güzel tutmuş olmuş yani canım :) sıhatler olsun !!

the bircan dedi ki...

canım çok yakın bı renk yalamışsın yakışmış bn hıc sac boyatmadımkı*-* yakışmış

Poine Pa dedi ki...

Çok güzel tutmuş. Bende Garnier kullanıyorum çok memnunum :)

AYSEL KAYA dedi ki...

emir kokusu ; çok teşekkür ederim :)

Hasibe cengiz ; beğendiysen dene tabi, kopya serbest :)


bahçem benim ; ilk etapta kızıllık koyuluk daha fazlaydı suan yandıkça da açılıyor vlla çok aşırı koyu deil :)

madame kokoş ; belki de zeminde kendi saçımm olmasının payı büyüktür canım.

the bircan ; valla canım en iyisini yapıyosun aslında. ben de pek yanaşmıyordum ama beyazlarım malesef rahatsız etmeye başlayınca boyattım.

poine pa ; teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

Unknown dedi ki...

mutis ilmus ve cidden tam istedigi. sekilde saolun paylastiniz icin

Unknown dedi ki...

mutis ilmus ve cidden tam istedigi. sekilde saolun paylastiniz icin

hfufutft yyrftfytf dedi ki...

Ben de boyadım ve aşırı koyu oldu siyaha yakın bir renk beğenmedim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...