11 Mart 2014 Salı

THE BALM IMA GOODKİSSER


Yazı mı özledim bilinmez şu sıralar pembelere takmış durumdayım. Hatta yavaş yavaş gloss tabumu da yıkmaya başladım.Yeri deildi ama söyleyiverdim :)

Neyse bugünün talihli pembesi hepimizin bildiği The Balm markasından ;  I'm a Goodkisser isimli pembe ruju.
Daha önceden bahsetmişimdir kırmızı dışında renk kullanmazdım. Bu ton pembeleri kendime yakıştırmıyordum.  Ama sayenizde takip ettiğim blogger/youtuber arkadaşlarımdan öğrendiğim makyaj teknikleriyle yani kısaca doğru göz makyajına doğru ruj kombinasyonuyla artık bu renkleri de kullanabiliyorum.
Ama tabi ürünün yapısı,kıvamı,sürümü vb özellikleri de çok önemli.

Bu ürün bana bir Gratis alışverişimde hediye olarak verilmişti. Işıltılı soft bir pembe.Işıltıları dudağınızı kaplayacak kadar abartı değil. Sürümü kolay. Yalnız kusurları belli eden türden yani çok nemlendirme özelliği olmadığı için pürüzlü dudaklarda birikme vs. yapabiliyor. Kokusu benim çok hoşuma gidiyor. Haifif mint kokusu geliyor. Sürünce de biraz karıncalanma oluyor. Bu his kullandığım bir Oriflame ruj serisinde de vardı ve dudakları dolgunlaştırma etkisinden öyle oluyordu. Sanırım bu ruj da  öyle ki aynı etkiyi hissediyorum ama bu konuda net bir bilgim yok sadece benim yorumum bu.

Özet geçersem pembe severlere tavsiye edebileceğim bir ürün. Zaten bu devirde The Balm'ı olmayanı dövüyorlar biliyorsunuz :) Bu konuda bir yazım vardı merak edenler TIKTIK



**Ruj muj hikaye. Bunlar dış görüntümüzü renklendirebilir sadece.
Önemli olan ruhumuzun rengi. İşte o çok karanlık.
Berkin Elvan nurlar içinde yatsın.......


3 yorum:

the bircan dedi ki...

caanım cok güzelmiş *-*


bayıldım

emir kokusu dedi ki...

rujunun rengi yazı hatırlatıyor, galiba bende yaz gelsin istiyorum, çok güzel rujunun tonu güle güle kullan :)

AYSEL KAYA dedi ki...

the bircan ; çook teşekkür ederim :)

emir kokusu ; aynnen yazı hatırlattığı için ayrıca sevilir :) gelsin artık yaz. ilkbahar gelse de olur :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...