5 Nisan 2014 Cumartesi

ALIEXPRESS TAKILARIM VE TAKILIĞIM


Aliexpress artık vazgeçilmezlerimden biri. Hem uygun fiyatlı,hem farklı hem de kargo ücreti ödemeden güzel ürünleri kısa sürede şanslıysanız da gümrük sorunu yaşamadan sahip olabiliyorsunuz.
En son yaptığım alışverişim de yukarda toplu gördüğünüz takılar. Beklediğimden güzel çıktıklar.
Merak eden olursa diye satıcının profil linkini veriyorım ; TIK TIK



Telefon küpesi


Şirin kartvizitlik,



Bileklikler,


Kelebek küpeler,


3'lü yüzük set,





Kedili yüzük ve küpe set,


Farklı küpeler,

Ve Limango'dan aldığım aksesuar organzerimle postu tamamlıyorum. Çok kullanışlı olduğunu da belirtmeliyim.
Bir taraf kolyelerinizi asabileceğiniz şekilde,diğer tarafı da küçük şeffaf bölmelerle yüzük,küpe,bilekliklerinizi muhafaza edebileceğiniz şekilde.



Sevgiyle.

6 yorum:

selin syln dedi ki...

Kesinlikle benimde bayildigim bi site aliexpress hazir rahat rahat alisveris yapabiliyoken yasak yokken alabildigimizi almaliyiz:)

Burcu Vural dedi ki...

bayıldım bayıldım bayıldım :::D güle güle kullan

minik mini dedi ki...

ben o bileklikleri ilk fotoda küpe sandım :) diğer takılar da şirinmiş :) takılık da yeni versiyon,ama gerçekten kullanışlılar,sevgiler

Marta dedi ki...

Hello from Spain: beautiful jewelry. Keep in touch

herşey tadında dedi ki...

ayy çok tatlı bunlar
güle güle kullan;;))

AYSEL KAYA dedi ki...

selin : :))))) ne güzel dedin hazır YASAK yokken :))

Burcu ; çok teşekkür ederim :)


minik mini : :) var öyle pasket potası ggibi küpeler onlardan sandın heralde ama benlik deil :)) yeni moda takılık dediğin gibi çok kullanışlı :)


Marta ; thank u Marta :)

herşey tadında ; Gözde'cim çok teşekkür ederim. Görüşemiyoruz ne zamandır benim yoğunluğumdan. miniğiniz iyidir inşallah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...