7 Nisan 2014 Pazartesi

BEBEĞİMİZİN İLKLERİNDEN ODASINA ÇERÇEVE YAPALIM



Günler su gibi akıp geçse de , ilk gün ; kucağına aldığın, kokusunu içine çektiğin, hareketlerine hayranlıkla baktığın gün, en şapşal olduğun gün unutulmuyor.
Ayın 26'sında kısmetse Asya'nın 1. yaş gününü kutlayacağız.Hazırlıklar tam gaz devam. Bu tabloyu da ilk yaş günü odasının hediyesi olarak hazırladım.

Bilgisayarda doğum tarihi,saati ve kg'ını düzenleyip kestim.İlk giydiği içliklerinden birini ve minicik çoraplarını ve ultrason görüntüsünü de tabloya yapıştırıp çerçeveye koydum.
Zaten unutulmayacak günlerin tazeliğini koruması için, bebeğim gözümün önünde hızla büyürken ne kadar da minikmiş dedirten bu güzel projeyi fikir olması için sizle paylaşıyorum.
Bu fikri de aldığım biricik Tanem'in annesi Gonca'ya teşekkür ederim.
Bloğu için TIKTIK


Kalplerin miniklerimizle atması dileğiyle.


3 yorum:

the bircan dedi ki...

canım ne ıyı fıkır bu *-* asya ısmıne bayılanlardanım

herşey tadında dedi ki...

çok tatlılar
canım nasılsın nasıl gidiyor kpss
bende evden işe başladım
içliköfte ve mantı
biryandanda bankaya başvurdum bakalım kısmet sende haberler nasıl
kız baya büyümüştür göremiyoum artık

AYSEL KAYA dedi ki...

bircan ; teşekkür ederim canım. ben de öyle. benim için özel bir hikayesi var ve küçüklüğümden beri derdim kızım olursa Asya olucak die. Allah'ın sevdiği kuluymuşum :)

Herşey tadında ; canım hayırlı olsun. ben eski bankacıyım istiyorsan inş. olur ama benden uzak olsun :)) asya 26 nisanda 1 yaşına giricek büyüdü. doğum günü yayınında görürsün resimlerde :) sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...