3 Nisan 2014 Perşembe

SELÜLİTLE SAVAŞ SİLAHLARIM


Doğum sonrası aldığım kiloları hala daha verememenin muzdaripliğinden ve tatlıyı hayatımdan uzaklaştıramamanın verdiği selülitlerden kurtulmak için tam tembellik yöntemlerim var canlarım. Benim gibi yiyip sonra pişman olup , totoyu da kaldırıp spor yapmaya üşenenlerdenseniz işte size çözüm :)


Oriflame zaten artık bilmeyeniniz yok.Benim baş tacım.
Soldaki ürün Perfect Body Beauty Legs ; Düzgün görünümlü bacaklar.
Bir ay boyunca 2 günde bir düzenli olarak ortadaki masaj aplikatörü ile kullandım. Yalnız yanlış kullanmışım. Aplikatör kaysın die tonca ürünü boca ettim ve bir ayda ürün bitti,sonlara doğru az ürün de işimi gördüğünü anladığımda iş işten geçmişti :) Bu ürünün selülitlerle ilgili bir fonksiyonu yok , yalnızca görünüm düzgünleştirici, tenin kadifemsi olmasını sağlayan ,bakım yapan bir ürün. Fena değil ama asıl bomba diğer ürünümüz.

Sağdaki Perfect Body Anti Cellulite Attack ;

Bu ürünü kullanmaya başlayalı çok olmadı ama düzenli kullanıyorum ve sonuç şimdiden güzel. Ürün bittikten sonra daha net bir yorum yapabilirim aslında ama kısa süreli kullanmama rağmen farkı görünce ürün bitinceye kadar daha da ilerleme olur düşüncesiyle ve güvencesiyle sizinle de paylaşmak istedim.

Sizin bildiğiniz başka ürünler ya da doğal yöntemler varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiyle.


5 yorum:

yonca mix dedi ki...

bu yolda sana başarılar diliyorum bu aletten ben de de var. bide yakı gibi bir ürün watsonsda satılıyor görmüşsündür ama arada yapıyorum sürekli değil maaleseef :(

makyajlı kareler dedi ki...

Ayy ay o doğum kiloları ayyy bende hala tam veremedim

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Oriflame bu serisi çook başarılı gerçektende !! güle güle kullan yararını gör tatlım.. bu sayısındada yok indirimli halini bir yakalayamadım karın sıkılaş.alıcaktım ama avona bakıcam artık 2 aydır takip ettim göremedim :/

bbmakeup dedi ki...

bu serinin göğüs kremini kullanmıştım ancak bir işe yaramamıştı, oriflame in eskiden çok güzel vücut losyonları vardı 400ml lik kocaman inanılmaz güzel sıkılaştırıyorlardı sonradan kaldırdılar onları senin bir bilgin varmı bu konuyla ilgili oriflame sever biri olarak

AYSEL KAYA dedi ki...

yonca ; çook teşekkür ederim :) yakı benim bildiğim ağrı kesici gibi kullanılıyor sıcak tutsun die ama hiç denemedim.

makyajlı kareler ; canım ben deil vermek üstüne aldım baya vahim :))

kokoşum mart ayında aldım ben indirimliydi.


bbmakeup ; göğüs zaten yerçekimi olayları falan zor bir ihtimal ya. . bahsettiğin ürünleri görsem bilirim kesin ama şuan hatırlayamadım canım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...