4 Mayıs 2014 Pazar

ASYA'NIN DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ HAZIRLIK SÜSLEMELERİ


Geçtiğimiz hafta Asya'mızın doğum gününü kutladık. Öncesinden tüm bu fotoğraflarda göreceğiniz süslemelerin yapımı için canla başla savaştım :) Çok eğlenceliydi. Bir kaç aksilik dışında da istediğimizden de güzel bir kutlama oldu.  İlk olarak yukarıdaki resimdeki banneri yaptım. Normalde bu konsept uygulamalar baskıya verilir ve kağıdı daha kalın olduğu için ekstra işleme gerek kalmaz ama ben her şeyi kendi imkanlarımla yaptığım için bir kaç rutüşa ihtiyaç duyduk. Sonucunda da yukarıdaki gibi bir bannerimiz oldu.
Bu tarz temaları internette free yayınlayan kullanıcılar mevcut,dilerseniz organizatörlerden de yardım alabilirsiniz.



Asya'nın doğum gününde tüm mahallenin çocuklarını bahçede toplayıp onların eğlenmesi için aklımda bir sürü fikir vardı. Çekiliş,yüzlerini boyama vb oyunlar gibi. Ama yaşadığımız ufak bir rahatsızlık sonucu bunu tam istediğimiz gibi yapamadık. Bu yüzden kartları kullanamadık ama  kartları çoçuklar için hazırlamıştım.Sizlere fikir olsun diye paylaşıyorum.
 Renkli pipetleri de böyle süsledim.
Simli ve arkası yapışkanlı eva kağıtlarını şekilli kağıt delgeciyle kesip kürdanları süsledim.


Aynı eva kağıtlarıyla çocuklar için jelibonlu kavanozların kapaklarını süsledim.


Renkli şekerlerden alıp etiketlerle süsledim. Çocuklar bunlara çok sevindi.



Vee dekor için kağıtlarla fazlaca oynadım. İmkan bulursam ve sizden de istek gelirse bu süslerin nasıl yapıldığını anlatabilirim.
 Marketten mini boy kola ve fanta alıp etiketlerini değiştirdim.

Hayatımda ilk defa şeker hauruyla uğraştım. Zevkli ama bir yandan da yorucuydu :)

 Annemin meşhur külahlarına süslediğim kürdanları batırdım :)

Partiye gelemeyen bir kaç kişi için kurabiyeleri süsleyerek paket yaptım.

 Öğlen İngiltere'den akrabalarımız kısa süreliğine uğradılar ve onlar için böyle bir masa kurduk.

Nazarımız pastalarımızdan çıktı. Trafikte malesef şaşkın bir bayan sürücünün aracın önüne fırlaması üzerine ani frenden pastalarımız kaydı . Ama olsun mala gelen nazardan korkum yok . Bu güzel pastalarımız için amcamıza burdan tekrar teşekkür edelim. Bu arada  pastalar İzmir Sevinç Patanesi'nden. Tadı muhteşemdi.



Vee son olarak da Asya'nın doğum günü kIyafeti. Badi ve etek Lcw'dan komik bir  rakama aldım ve eva kağıdıyla ismini yazıp yapıştırdım. Böylece doğum günü konsepti adına kıyafete dünyanın parasını ödememiş olduk :)
Umarım sizin hazırlayacağınız partileriniz için güzel fikirler sunabilmişimdir.
Sevgiyle.





11 yorum:

UPTO SİBEL dedi ki...

Eline saglik tatlim. Hersey cok guzel olmus. Daha nice guzel saglikli yaslari olsun Asyanin

Marta dedi ki...

Hello from Spain: Pretty proposals to celebrate a birthday. Keep in touch

emir kokusu dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık canım :) nice güzel mutlu yaşlara asya :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

BEBİŞİde özledim senide ayselim <3 resim koy bir ara, iyikiiii doğurmuşun,yaptığın hazırladığın bu güzellikler harika!!
mucukxx

AYSEL KAYA dedi ki...

kokosum ben de foto.kiymak isterdim ama dogum gunu oncesi malesef bir rahatszlik yasadik.sosyal medyada her foto yuklediginizde basimiza abik gubik isler gelmeye basladi.braz nazardan pis gozlerden uzak durmak gerek bnce. ondan yuklemiyrum artk

AYSEL KAYA dedi ki...

emir kokusu cook tesekkur ederim ;)

AYSEL KAYA dedi ki...

thank u marta

AYSEL KAYA dedi ki...

sibelcim cok tesekkur ederim

Alice Makyaj Diyarında dedi ki...

Ya hepsi harika olmuş. Ben de şimdilerde doğmak isterdim. Şimdikiler çok şanslı valla böyle cici doğum günleri oluyor. Neyse ben de çocuğuma yaparım ilerde ^_^

İyi ki doğmuş bu arada prenses ^_^

Mor Hastası dedi ki...

Çok tatlı olmuş anca yazabildim bloguna canım..
Allah mutlu huzurlu sağlıklı yaşlar geçirmesi dileğiyle..
eva kağıdı nedir kırtasiyedemi oluyor ben bugün bakındım birşeyler göremedim kırtasiyede..

AYSEL KAYA dedi ki...

Alice makyaj dyarında ; teşekkür ederim. inşallah çok daha güzelini çocuğuna yaparsın canım.

Mor hastası ; evet kırtasiyelerde satılıyor canım a4 kağıdı büyüklüğünde renkli renkli süngerimsi bir şey.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...