30 Mayıs 2014 Cuma

BioNike Acteen Purifying Cleansing Gel // AKNEYE EĞİLİMLİ YAĞLI CİLTLER İÇİN PEELİNG


Geçen hafta tırnaklarımın kat kat kırılmasından dolayı dermatoloğa gittim. Yapılan tetkiklerde demir depolarımın bomboş olduğunu gördük ve demir takviyesine başladım.(Doğumdan sonra verilen demir haplarını içmemenin sonucu )  Neyse gitmişken cildimi de gösteriyim dedim. Yıllar önce roaccutane tedavisi görmüştüm ama malesef cilt problemlerimin hepsi tam tamına geçmedi. Gözenek problemim mevcut ve yağlı cildime adam gibi temizletici bulamıyordum. Doktorum da BioNike'ın bu yağlı ve akneye meyilli ciltler için olan temizleme jelini önerdi ve daha çok erken yorum yapmak için ama ilk kullanımda bile cildimde öyle güzel etki gösterdi ki. Pütür pütür olan cildim kullanım sonrasında kadife gibi oluyor ve daha aydınlık,canlı bir görünüme kavuşuyor. Düzenli kullanırsam sanırım daha da etkisini görücek gibiyim.
Benim gibi yağlı ve akneye meyilli cilt tiplerine önerebileceğim güzel bir temizleyici.

Sevgiler.

4 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

Eczaneden mi aldın canım, bende denemek isterim bu ürünü çünkü benimde cildim yağlı :/

AYSEL KAYA dedi ki...

Senacim evet eczaneden aldim ama nette online satista daha uyguna satan yrrler de var.

Pembe Kreasyon dedi ki...

Canım iyi ki yazdın. Aynı dertten ben de muzdaribim. 4 sene once kullandım roaccutanı şimdi sivilce oluşumu başladı tekrar. Umarım işe yarar. Yaz olur mu kullandıkça

AYSEL KAYA dedi ki...

pembe kreasyon ; ben de pek sivilce olmuyor da gözeneklerim çok büyük ve siyah nokta gibi içi dolu. tekrar doktor aslında roaccutane kullanalım dedi ama yaz olduğu için istemedim şimdilik bir krem verdi onu kullanıyorum. kışa doğru tekrar giidicem gerekirse yine kullanıcam .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...