26 Mayıs 2014 Pazartesi

HC HAIR CARE COMPLEX İLE YENİ BAKIM SERÜVENİM BAŞLIYOR


Bir çoğunuz eminim ki Hc Hair Care markasını duymuşsunuzdur.Belki ürünlerinden denemiş ya da merak ediyorsunuzdur.
Bugün sizlere Hc Hair Care markasından bahsedicem ve complex bakım yağı ile de bakıma başlamış olucam. Ürün kullanım süresi yaklaşık 1 aya denk geliyor ve 1 ay sonunda öncesi/sonrası fotoğraflarımla ve kullanım sırasında ve sonrasında saçlarımdaki gelişmelerin neler olduğunu anlatacağım bir yayın daha yapıcam.
Bugünkü yazımda firmayı ve ürünü biraz daha yakından tanıyacağımız bir yayın olucak.

Hc Hair Care öncelikle belirtmeliyim ki ürünleri tamamen bitkisel. Kimyasal ürünlerin cilde hızlıca nüfus edip yapıcı etkilerinden çok zararları olduğunu, bitkisel içeriklerin de bu yıkıma sebep olmadan besleyici,onarıcı,sağlıklı bir etki olduğunu belirtmekteler.

Birden fazla çeşit ürünleri mevcut. Bu ürünlere ulaşmak için ;

Hc complex (saç problemlerine kaşı bitkisel bakım kompleksi)

Hc şampuan (saç dökülmesi ve diğer saç problemlerine karşı)

Hc ovex (hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi)

Hc saç kremi (yoğun vitamin destekli,onarıcı)

Hc hacim şampuanı 

Hc doping (dökülme ve yıpranma karşıtı yoğun bakım serumu)

Hc brezilya fönü şampuanı

Gelelim benim kullanacağım ürün olan Hc Compex'in özelliklerine;

Hc Complex ; 6 farklı etkisi ve patentli formülü ile saç sağlığının korunmasına ve saç sorunlarının çözümüne yönelik hazırlanmış bakım ürünüdür.
Saç için gerekli yağ ve nem dengesini sağlar. Saçları besleyerek güçlendiren aktif bileşenler sayesinde dökülmenin önlenmesine ve saç uzama hızının artmasına yardımcı olur.
Kepeğin ve saç derisindeki kaşıntının giderilmesinde etkilidir.Yıpranmış saçları onarır,sağlıklı,canlı ve parlak bir görünüm kazandırır.

Henüz ben ürünü denemedim kullanım sonucunda objektif yorumlarımı tekrar burada paylaşıcam ama eminim ki çok memnun kalıcam.Kendi sitelerinde bir çok ünlünün dahi pozitif yorumları merakımı iyice artırıyor.
Sizler de merak ediyor ve denemek istiyorsanız HC HAIR CARE'e ışınlanın.
Sevgiyle.

İlgileri için Erc Bitkisel Kozmetik'e çok teşekkürler.


4 yorum:

GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

pür dikkat deneyim yorumlarını bekliyorum .

AYSEL KAYA dedi ki...

gülümse yüzüme ; ben de merakla sonucu merak ediyorum :)

Kadie Guzel dedi ki...

Aysel hanim uzun zaman kullanmis olmalisiniz . Lutfen bana memnun kaldinizmi soylermisniz bugun siparis vericem

AYSEL KAYA dedi ki...

Kadie guzel ; saç bakım kremini tavsiye ederim. Serumu henüz bitiremedim o yüzden alıp almamanız konusunda yorum yapmam doğru olmaz. Sadece kullanımı zor anne olduğum için ben vakit ayıramıyorum.bu tip ürünlerden fayda almak için düzenli kullanılmalı. Bu konuda sıkıntınız yoksa ozaman tavsiye edenilirim çnü işte o zaman fayda sağlanıyor.benim gibi aksatrsnz sadce bakım yapmş olursunuz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...